Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kongkasper
Hej FP!

Jeg står her og har fået til opgave at skulle skaffe nogle TV's uden tuner til erhversmæssigt brug.

Det kan sagtens lade sig gøre at købe et tv MED tuner og så få et firma til at pille den ud, det koster kun 500.-

Mit spørgsmål er så bare; har i nogen ideer til TV's som dette kan gøres på?
Jeg har ladet mig fortælle af en tekniker at det ikke er alle man bare lige sådan kan tage tuneren ud på.

Så dét jeg nok egentlig er ude efter er en liste over modeller eller mærker hvor tuneren kan tages ud uden det vil tage 3 dage ;)

På forhånd tak,
Kasper.
Af Ponduus
Jeg har ikke nogle umiddelbare ideer, men er en smule nysgerrig. Hvorfor skal der ikke være en tuner i?
Af kongkasper
Nu sidder jeg hos H&M, og hvis vi skal betale medielicens på næsten 70 butikker er det mange penge.

Det er simpelthen derfor. ;)
Af JLA_DK
Der er flere steder hvor der bruges tv uden tunere, f.eks. til info skærme i storcentre ol. Jeg ved at mange af disse er samsung, så de må lave nogen uden tuner. Men det er nok en slags erhvervsafdeling man skal have fat i... Men jeg tror da det nemmeste er at smide en mail eller et opkald til samsung, sony, panasonic eller andre og spørge dem... Du er garanteret ikke den første der skal bruge en monitor :)