Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Filip_kbh
X10Y har tuner der understøtter MPEG4, det har X10E ikke.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Malcolm_Y skrev:Er der nogen bestemt grund til at man ikke kan printe testen ud i IE7 ???
Vores layout er ikke så printvenligt. Jeg vil anbefale dig at kopiere teksten ind i Word og printe derfra.
Af Malcolm_Y
Rasmus Larsen skrev:
Malcolm_Y skrev:Er der nogen bestemt grund til at man ikke kan printe testen ud i IE7 ???
Vores layout er ikke så printvenligt. Jeg vil anbefale dig at kopiere teksten ind i Word og printe derfra.
thx endte jeg også med at gøre :-) i burde have have en print knap der åbner artiklerne og lign. op i et nyt vindue for let udprintnning
Af Rod1983
hvordan er billedkvaliteten ifht til LG's PQ6000? Og er det muligt at kalibrerer PQ6000 så det er på højde med x10'eren?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Rod1983 skrev:hvordan er billedkvaliteten ifht til LG's PQ6000? Og er det muligt at kalibrerer PQ6000 så det er på højde med x10'eren?
Jeg har ikke været 100 % igennem PQ6000 modellen, så jeg kan desværre ikke lave en kvalificeret sammenligning. Jeg satser dog kraftigt på snart at få både LG PS8000 og LG LH9500 ind til test.
Af Rod1983
Rasmus Larsen skrev:
Rod1983 skrev:hvordan er billedkvaliteten ifht til LG's PQ6000? Og er det muligt at kalibrerer PQ6000 så det er på højde med x10'eren?
Jeg har ikke været 100 % igennem PQ6000 modellen, så jeg kan desværre ikke lave en kvalificeret sammenligning. Jeg satser dog kraftigt på snart at få både LG PS8000 og LG LH9500 ind til test.
Glæder mig til at læse testen af PS8000. Men det kunne være super hvis I kunne teste PQ6000'eren.
Af ASA
Hej alle,

Jeg er lige blevet den lykkelige ejer af Panasonic TXP42X10Y.
Det er et dejligt fjernsyn og en kæmpe forbedring i forehold til min gamle CRT skærm.

Det eneste der har irriteret mig er at der er en svag summe lyd som man kan høre når der er skruet lavt ned for lyden eller hvis der er stille som om aftnen.

Det virker som om lyden er kraftigst ved lyse billeder på skærmen…

Jeg vil sådan set bare høre om det kun er min skærm der har en fejl, eller om der er andre der ude der kan høre det samme?
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Det er ikke en fejl (og det nævnes vist også i brugsvejledningen), men vi kan da sagtens blive enige om at det kan være irriterende.
Af ASA
Ok så må jeg jo bare lære at leve med det :)
Af Lars K
Min har det samme og ja det kan være noget belastende i starten, men med tiden vænner man sig til det :)
Af eXeel
Nu går jeg og skal om et halvt års tid købe TV og er fanget af at læse om anmeldelserne af bl.a. dette TV, da det efter min opfattelse er blandt de bedste i prisklassen max 7-8.000 kr.

Det vil være optimalt at jeg i min nye lejlighed får hængt skærmen op fladt på væggen, for at spare plads og penge til et vægbeslag, der kan rotere og tilte.

Men med ledningerne sådan her bag på, er det så ikke en umulighed bare at montere den flat på væggen? Medmindre den hænger 8-10 cm ude fra væggen?
Af woster
Hej,

Jeg overvejer at købe et P37X10 eller P42X10 til mine børns fællesrum. Deres afstand til TV'et bliver 2 - 2,5 m, så jeg regner egentligt med at købe 37"eren.

De skal primært bruge det til almindeligt TV via DVB-C og en media afspiller via HDMI.

Hertil har jeg et par spørgsmål: Vil det ikke være en fordel at købe 37"eren som har 720 linier i stedet for 768? Jeg forstiller mig at det må give mindre billed processering?

Er der nogle HDMI problemer på de nye X10'er, som jeg mindes der var tale om på PX80.

Mvh,
Woster
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi har ikke hørt om samme problematik mht. HDMI på X10, som PX80 havde. Der skulle du være home safe.

Mht. 720 vs. 768, så tvivler jeg på at du vil kunne se forskellen. 720p materiale vil muligvis stå en anelse skarpere på 37" modellen, hvis du sætter dig 40 cm fra den, men vi snakker om marginaler, du skal ret tæt på for at se. I 2 m afstand er det 100% ligegyldigt.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11