Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Kære "Flatpanels eksperter"

Min og kærestens situation er den at:

Vi flytter i ny lejlighed i København, vi vil rigtig gerne have digitalt signal, til vores kommende min. 40 tommer tv.
I vores lejlighed er der kabel signal igennem til Yousee, MEN har netop snakket med yousee og de har ikke mulighed for at levere digitalt signal til vores adresse, ØV!
(':(')
1) Må vi så bare "nøjes" med analogt signal?(der er ikke mulighed for at opsætte parabol). Er der andre løsninger som kan forbedre det analoge signal på nogen tænkelig måde?
2)Hvordan vil kvaliteten blive med foreks. en 50 tommer Full HD skærm(eks. V10) med Yousee analogt signal. Nogen med erfaringer, eller tests?('O-O')

håber der kan gøres noget.

Hilsen Peter Thinggaard :( :(
Af peterthinggaard
Nogen der har erfaringer med hvordan YOUsee' analoge signal er i starten af Amager?
Af oz1lly
Hej Peter

Du ligner en køber til boxer (digitalt tv)

analog signal på en stor fladskærm, det bliver du træt af, hvis du først har prøvet et digitalt signal.

Det kan undre hvorfor der ikke kan leveres et digitalt signal til dig!

Hvis du sætter en lille digital antenne med forstærker indbygget, så kan du vel med det rigtige ca-modul samt kort både se boxer fra Danmark og Sverige?
Af peterthinggaard
Har netop snakket med Yousee idag, hende jeg snakkede med idag sagde at jeg bestemt godt kunne modtage digitalt signal.

Hvor er det dog bare træls at Yousee' kundeservice er så uvidende.
Af oz1lly
Ok, så er det nok det nemmeste at få signalet fra dem, bare husk at du nødvendigvis ikke behøver en digital boks, hvis din fladskærm kan tage et ca-modul beregnet for det digitale kort som du så skal købe af dem.
Af Kief
Lyder også underligt at de siger du ikke kan få digital tv da det løber sideløbende med det analoge signal, men godt de endelig tog sig sammen og gav dig muligheden :)

Digital tv er nu det eneste rigtige!