Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af eXeel
Jeg var en glad mand, da jeg bestilte Samsung T220 grundet råd fra prisguiden herinde.

Jeg er nu en ærgerlig mand, da jeg finder ud af, der tilsyneladende ingen Vista/Windows 7 64bit driver er at finde?!

Jeg har max resolution på 1280 x 1024, driver CDen der medfulgte fungerer ikke, da den ikke skal bruges til Vista, som den siger.
På nettet er kun en fil til XP 64 bit og Vista 32 bit. Den fil er en .exe.
Når jeg åbner den, siger den:
"Can't open monitor driver, please check the monitor driver cd or disk"

Da det ikke er en .inf fil, kan jeg ikke manuelt vælge at den skal opdatere fra den af.
Hvad gør jeg? Der stod ingen steder, den ikke fungerer på 64 bit Vista og Windows 7 (jeg har det sidstnævnte). Nu er jeg rimelig fucked :'(
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Du behøver ingen driver til skærmen for at få den til at fungere.

Hvis du ikke kan vælge den rigtige opløsning, så prøv at opdatere driverne til dit grafikkort i stedet eller gå ind under avancerede indstillinger og tving opløsningen på 1680x1050 igennem til skærmen.
Af eXeel
Jeg har opdateret (og afinstalleret og geninstalleret) mine grafikkortdrivere.
Jeg har også forsøgt at "tvinge" en opløsning frem, men det ville de nheller ikke.

Andensteds blev det sagt, det var en kendt T220 fejl, og Getmore har bedt mig sende den ind igen. Træls.
Af MHP
eXeel skrev:Jeg har opdateret (og afinstalleret og geninstalleret) mine grafikkortdrivere.
Jeg har også forsøgt at "tvinge" en opløsning frem, men det ville de nheller ikke.

Andensteds blev det sagt, det var en kendt T220 fejl, og Getmore har bedt mig sende den ind igen. Træls.
Har selv lige modtaget 2 stk af de skærme idag. Men den ene laver samme fejl som du får.
Har ringet til Getmore og Samsung, men der er ikk meget hjælp at hente.
Har selv Vista 64 bit.

Finder det noget sært af den en skærm kan men ikke den anden. Kan godt sætte min gamle 22 Mirai til og køre max opløsning.
Har teste en del frem og tilbage nu og søg som en gal på nettet, men tror jeg ender med at sende den retur og håbe på at den nye virker.

Men gi endelig lyd fra dig, hvis du får løst problemet, så gør jeg det samme.
Af eXeel
Status er, at de bad mig sende den ind. Og pga. bøvl med label"maskinen" har de først sendt label nu, selvom jeg bad om den først på sidste uge.
Det er okay.

Det er vist noget med at en del T220ere laver denne fejl fra kassen af. Og så skal den barei nd. Det er noget pjat, jeg ikke viste det.

Tæller altså også med i en karakter for en skærm, at man gambler lidt med, om man får en der virker eller først skal igennem at sende den ind! :)

Håber på det virker perfekt, når jeg får ny tilbage.

Mht. det link der, så er det til AMD og ikke NVidia grafikkort, som jeg har :) Og der har jeg Win 7 driver. Det var skærmdriveren, jeg troede var problemet, før jeg fandt ud af det var en defekt ved skærmen.