Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af foxtrot
Hej,

Jeg står i den forfærdelige situation, at jeg gerne vil købe en plasmaskærm på 32 tommer. Lidt research viser umiddelbart, at det bliver temmelig svært. Men er der noget, jeg har overset? Eller er der nogen med en spåkugle, som kan sige noget om, hvorvidt der er større eller mindre sandsynlighed for, at den kombination bliver lettere at få i den nære fremtid. Jeg troede, jeg havde fundet guld, da jeg så en anmeldelse af LG 32pg6000, men den model virker jo nærmest umulig at støve op.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
32PG6000 er umiddelbart den eneste 32 tommer plasma-model (hvert fald med høj opløsning).

PG6000 serien er nu erstattet af PQ6000 serien, men jeg tror faktisk ikke der er planlagt en 32 tommer model i denne.
Af foxtrot
Cool, tak for det hurtige svar. Jeg må se om jeg kan opstøve 32pg6000 eller (mere realistisk) lære at leve med, at den panasonic x10, jeg er blevet småforelsket i, er på 37 tommer.
Af xcardman
hvad er grunden til du kun vil have 32 tommer. Pengene eller pladsen.
der går 2 timer og vende sig til en 37 tommer og så vil man gerne have en større.
Af foxtrot
Hovedsageligt noget med, hvordan det ser ud i stuen med et stort fjerner på væggen, og så også hvordan kæresten synes det ser ud i stuen med et stort fjerner på væggen :-) Så pladsen.