Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej i alle sammen. og god sommer.

jeg har idag været i elgiganten og jeg haved set på et tilbud som jeg syntes passed til min pengepung.... men som sædvaneligt var der sjovt nok udsolgt lige fra de åbnet.. på alle de modeller som de haved tilbud på !!!!grrr
den model jeg så på--var Philips 42pfl5604h
men jeg ville nu ellers gerne ha haft et med 100 hz også
men det koster jo ekstra..
nok om det de haved det ikke og jeg fik ikke noget nyt tv ;(((
men så tænkte jeg på om der evt. var nogen af jer der kunne andbefale en dejlig skærm af den lille pris på 5000 til 6000 kr.
håber i kan hjælpe..
tv må meget gerne kunne det samme som den model philips som jeg beskrev længer op... det behøver ikke været et philips
håber i kan hjælpe mig
mvh jim pedersen
Af xcardman
i den prisklasse kan man nok ikke komme uden om et panasonic x10.
men den har du måske set og får jo en stor anbefaling her på siden.
bedre billede skal man lede længe efter i den prisklasse og den har 100hz og ingen problemer med slør eller reponstid
Af cannavaro
Måske havde skæbnen valgt, at Elgiganten skulle have udsolgt af deres skærme, lige før du dukkede op. Måske vil skæbnen have, du skal købe en anden skærm, måske ikke, men pointen er, at verden absolut ikke er gået under, fordi du ikke fik fat i Philipsen.

Faktisk er W4000 en bedre skærm end Philipsen, og i dén prisklasse, er der bedre alternativer, såsom X10 eller PG6000, hvis det handler om billedkvalitet.

Men en W4000 er absolut en rigtig fornuftig skærm til dit primære forbrug. Analogt Tv er dog ikke dens store force, men ganske hæderligt. Man kan argumentere for, at du får et lidt bedre billede med X10 eller PG6000, men W4000 er stadigvæk et ganske helstøbt produkt, som hverken mangler diverse tunere, såsom PG6000, og generelt er brugervenlig, med fornuftig lyd, i forhold til de øvrige skærme.
Af jim pedersen
Hej igen og tusind af tak for den lyn hurtig hjælp her inde..
rart at se folk gerne vil hjælpe andre som ikke er beviden på dette område.
så jeg skraber og bukker dubt i støvet.
og forhåbentlig bliver jeg ejer af en sony idag ;)
mit første fladskærms tv
har nu en triniton sony så jeg glæder mig ;)
mvh jim pedersen
god sommer
Af oz1lly
Hej Jim

Når du er på sporet hvad så med en Sony ?W5500

Har selv en 46z45oo som jeg er meget glad for.

Mvh.
Gert
Af jim pedersen
Skærmen fik jeg hjem igår og den er rigtig god og jeg er glad :)
har prøved med playstations 3 bluray dvd i og dammmmmm
det er vildt så flot det er, så jeg er meget meget glad kan 100 % anbefale den skærm til jer andre