Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af xcardman
cannavaro skrev:Jo, 6-serien kan åbenbart kun fåes med rød kant, imens 7-serien fåes både i rød og sort.

Man kan ikke sortere kanalerne, hvis man benytter sig af den indbyggede tuner, og min ven har heller ikke denne option via DVB-T. Men ellers er der ingen nævneværdige begrænsninger.
på den jeg har bestilt deres nye plasma 855 skulle man kunne på dvb-T.
Man kan lave sin egen favorit liste
men jeg skal ikke bruge dens tuner, måske kun lige dr1 og tv2. Har en sat pvr.
Af cannavaro
xcardman skrev:
cannavaro skrev:Jo, 6-serien kan åbenbart kun fåes med rød kant, imens 7-serien fåes både i rød og sort.

Man kan ikke sortere kanalerne, hvis man benytter sig af den indbyggede tuner, og min ven har heller ikke denne option via DVB-T. Men ellers er der ingen nævneværdige begrænsninger.
Okay det er da rigtig lækkert hvis man kan det. Du må lige sige til. Favoritlister kunne man nu også på hans:)
Af Kief
cannavaro skrev:
xcardman skrev:

Okay det er da rigtig lækkert hvis man kan det. Du må lige sige til. Favoritlister kunne man nu også på hans:)
Fungerer favoritlistesystemet så ok?
Af cannavaro
Kief skrev:
cannavaro skrev:
xcardman skrev: på den jeg har bestilt deres nye plasma 855 skulle man kunne på dvb-T.
Fungerer favoritlistesystemet så ok?
Ja det fungerer helt fint. Man kunne måske savne en knap på fjernbetjeningen, som direkte kunne navigere hen til ens favoritlister, men ved så ikke, om det er forbeholdt alle Samsung's modeller.
Af Kief
Ok hvordan vælger man dem? (siden du skriver at man skal navigere længere for at få fat i dem)
Af cannavaro
Kief skrev:Ok hvordan vælger man dem? (siden du skriver at man skal navigere længere for at få fat i dem)
På fjernbetjeningen er der en knap som hedder CH-LIST (Channel-List). Hvis man trykker på den kommer man til en oversigt over alle ens kanaler, som så automatisk er sorteret af Tv'et (Kan også gøres via menuen). Alle ens digitale kanaler er listet øverst, efterfølgende de analoge. For at tilvælge en kanal til favorit, skal man på fjernbetjeningen trykke på den gule knap, som angiver, at man vælger den pågældende kanal. Herefter kommer der et lille tjek ud fra, at man har valgt den pågældende kanal. Efter man har valgt alle sine kanaler, skal man trykke på endnu en knap, hvori muligheden for at tilføje sine valgte kanaler til favorit, fremgår. I venstre side på skærmen, stadigvæk inde i Channel-List, er der et ikon, formet som et hjerte, hvori ens favoritkanaler er placeret. Jeg savnede dog som sagt muligheden for, at komme hurtigere og mere enkelt frem til favoritlisterne, ved hjælp af en tast på fjernbetjeningen.

Philips fjernsyn har blandt andet denne mulighed.
Af Kief
Ok cannavaro, det kan jeg godt se. Virker også underligt de ikke har taget den del med...
Af farbruun
prøver lige igen: nogen indspark?
Af farbruun
kan se Elgiganten har Essence til sølle 11.999 nu

nogen gæt på, om det "dropper" i pris inden længe?