Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mothy
hej velkommen til freak_2009. jo det er et udemærket tv til soveværelset
Af Nick_S
Hej.

Expert har ikke flere af Panasonic'en tilbage (ikke engang på centrallageret).

Den selvsamme LG som du linker til sælger vi i denne uge til 3499 for 32". Ganske fint tv til prisen, dog er betragtningsvinklerne ret ringe, og lyden bestemt ikke noget at råbe hurra for.

Kan du finde de ekstra kroner ville jeg hellere kigge efter 32PFL5404 fra Philips. (Vi har den til 4499).
edit: og når jeg skriver "vi" mener jeg Expert.
Af SEOMaster
Nick_S skrev:Hej.

Expert har ikke flere af Panasonic'en tilbage (ikke engang på centrallageret).

Den selvsamme LG som du linker til sælger vi i denne uge til 3499 for 32". Ganske fint tv til prisen, dog er betragtningsvinklerne ret ringe, og lyden bestemt ikke noget at råbe hurra for.

Kan du finde de ekstra kroner ville jeg hellere kigge efter 32PFL5404 fra Philips. (Vi har den til 4499).
edit: og når jeg skriver "vi" mener jeg Expert.
Det er 1400 kr. mere end det jeg gik ud fra. Det kalder jeg ikke ligefrem for "de ekstra kroner", desværre. Ellers tak for tilbuddet ;)
Af Nick_S
Hehe. Det er skam ikke noget "tilbud" - det var en anbefaling af et tv.
Du har ikke set de to tv ved siden af hinanden, men jeg kan garantere dig at Philips tv'et er langt bedre end både Panasonic'en og LG'en - og forsvarer dermed nemt merprisen.
At du ikke er parat til at betale er naturligvis en anden sag :)
Men som også fremgik af mit oprindelige indlæg er LG'en ganske fin til prisen.
Af SEOMaster
Nick_S skrev:Hehe. Det er skam ikke noget "tilbud" - det var en anbefaling af et tv.
Du har ikke set de to tv ved siden af hinanden, men jeg kan garantere dig at Philips tv'et er langt bedre end både Panasonic'en og LG'en - og forsvarer dermed nemt merprisen.
At du ikke er parat til at betale er naturligvis en anden sag :)
Men som også fremgik af mit oprindelige indlæg er LG'en ganske fin til prisen.
Hehe nej ok, men mente "tak for info. så" :D .. men ja ok, kan godt se jeg lige burde revidere min situation så, og måske vente lidt til jeg har til bedre tv. Tak tak. :)