Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MikkelH-H
Jeg håber anmeldelsen vil omhandle fordele og ulemper ift. S-PVA skærme (LP2275W, Eizo osv.).

Jeg står nemlig med de samme overvejelser - om det skal være en Eizo 2232/2242, LP2275 eller 2009WA.

Endvidere burde der komme nye HP monitors snart. LP2275/2475 har været på markedet siden august 2008.

/Mikkel
Brugeravatar
Af kerovan
Nogen der har en ide om hvordan 2209WA er at spille på, alt lige fra strategi til hurtige FPS spil ?

Kan den følge med ?
For hvis den kan det, så kunne den godt blive min næste skærm :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
MikkelH-H skrev:Jeg håber anmeldelsen vil omhandle fordele og ulemper ift. S-PVA skærme (LP2275W, Eizo osv.).

Jeg står nemlig med de samme overvejelser - om det skal være en Eizo 2232/2242, LP2275 eller 2009WA.

Endvidere burde der komme nye HP monitors snart. LP2275/2475 har været på markedet siden august 2008.

/Mikkel
Jeg omtaler dette. Men for at få den fulde historie, så bør du også læse vores anmeldelse af Eizo S2442W. Den er også online snart.
Af midas_dk
Jaydk skrev:Ved ikke om det har været oppe, men ville lige gøre opmærksom på at dustinhome.dk har dell 2209WA til 1800 som kampagne pt.

http://www.dustinhome.dk/pd_5010249814.aspx
Hvorfor har jeg for ti dage siden bestilt den (til 2500,-) på Dells hjemmeside? Til levering 10/7-09?

Far er ikke sur, han er top-nederen ;-)

Kan man købe skærmen hos Dustin Home nu, og så bruge sin retur-/fortrydelsesret når man får skærmen fra Dell?

/Jannik
Af Illgor
Hvis den først kommer 10/7 - 09, så er det da bare om at få den afbestilt. Du kan jo altid annulere ordren inden den er blevet afsendt. Så slipper du for evt porto...
Brugeravatar
Af Rana
midas_dk skrev: Hvorfor har jeg for ti dage siden bestilt den (til 2500,-) på Dells hjemmeside? Til levering 10/7-09?

Far er ikke sur, han er top-nederen ;-)

Kan man købe skærmen hos Dustin Home nu, og så bruge sin retur-/fortrydelsesret når man får skærmen fra Dell?
Hvis du kan så gør det... også for at straffe dem. Jeg er er også ret skuffet over Dell's priser - gav 2290,- for min 2209wa for ikke så længe siden hos Dell .. et godt Dell tilbud! lol :D
Brugeravatar
Af Rana
kerovan skrev:Nogen der har en ide om hvordan 2209WA er at spille på, alt lige fra strategi til hurtige FPS spil ?

Kan den følge med ?
Jeg er amatør gamer - jeg spiller Crysis + COD4 samt lidt Quake 3 nostalgi indimellem - jeg har ikke oplevet problemer... kun mit eget input lag ::l

Spil-grafikken er også flot på 2209WA..
Af CenTrixX
nogen som ved hvilken revision dustin home sælger ?
Af Wega
Den jeg fik fra dem her først på ugen var en REV A00.
Af Pedro
Hvordan skal det forstås at i anbefaler den til gaming, når målgruppen ikke er gameren i jeres anmeldelse?
Af midas_dk
Illgor skrev:Hvis den først kommer 10/7 - 09, så er det da bare om at få den afbestilt. Du kan jo altid annulere ordren inden den er blevet afsendt. Så slipper du for evt porto...
Dell er sgu nogle tosser. De insisterer på, at jeg ikke kan annullere min ordre, men at de sender den blot for at lade mig returnere den. Tror dog jeg fik dem overtalt til ikke at tage gebyr for returneringen (normalt 149,- mener jeg).

Jeg overvejer ganske kraftigt at nægte modtagelse, eller måske bare bede fragtmanden om at tage skærmen med tilbage (kvittere for modtagelse og returnere i ét hug).

Flot.

Har i øvrigt fået skærmen fra Dustinhome i dag. Den sparker seriøs nummergøj til prisen (har en Eizo på jobbet, som kostede fire gange så meget, men den er nu også absolut glimrende ;-)