Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SEOMaster
Hey!

Jeg leder efter et fladskærms TV til mit soveværelse.

Da jeg kun har en 3.000 max at smide efter det, fordi jeg jo alligevel bare skal falder i søvn til det *lol* - så vil jeg lige høre efter om der er noget bestemt jeg skal kigge på?

Størrelsen er jo nok et 22" - 26"

Der skal være mulighed for at koble en dvd afspiller til den, og fjernbetjening self.
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Rent feng shui-mæssigt er det en dårlig ide at have et tv i soveværelset. I hvert fald skal det dækkes til når man sover. Expert kører lige nu et tilbud på en 32" Panasonic dil 2.888 så vidt jeg husker.
Af SEOMaster
Filip_kbh skrev:Rent feng shui-mæssigt er det en dårlig ide at have et tv i soveværelset. I hvert fald skal det dækkes til når man sover. Expert kører lige nu et tilbud på en 32" Panasonic dil 2.888 så vidt jeg husker.
Hehe, så er der satme mange unge der lever dårligt "feng shui-mæssigt" da de har TV på deres værelser :D ..

Men tak for dit tip... Andre forslag?
Af hiawatha
Hejsa jeg har et 32'' Panasonic til salg for omkring de 3000kr. Købt for 13000kr forrige år, men på grund af at jeg flytter til noget større, skal jeg have et nyt, hvis ikke, ville jeg ikke tøve med at beholde det :(

Du siger bare til hvis du er interesseret.. ret så god billedkvalitet og design iøvrigt

Mvh Peter
Af SEOMaster
Rasmus Larsen skrev:Der findes også Tv med indbygget DVD, så slipper du hvert fald for at købe den ved siden af og kan måske rykke lidt i budgettet på den måde?
Ja, det er rigtigt, men er det ikke typisk sådan noget "tivoli" kvalitet noget?
I så fald, hvilke TV havde du i tankerne?

Det Panasonic 32" på tilbud fra Expert, er kun med mpeg-2 tuner. Det er vel ikke så godt?