Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle
Efter en mindre ombygning/omrokering herhjemme skal jeg til at trække nye kabler til mellem parabolen og sat-boksen. Dette har dog ikke vist sig helt nemt, men jeg har dog opdaget, at der ligger noget ældre kabeltræk fra den gamle analog antenne, som faktisk drøner nogenlunde derhen, hvor jeg min sat-boks skal stå.

Er det mulig at koble mit kabel fra parabolen på det gamle antennekabel og dermed spare en masse besvær?
Og hvordan?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Hvis kablet er afskærmet på fornuftig vis, så burde det umiddelbart godt kunne lade sig gøre.

Du skal bare have fat i de rigtige stik i hver ende. Jeg kan ikke lige huske hvad de hedder, men de bør kunne fås billigt hos alle forhandlere af paraboludstyr.
Af Glud
Tak for svarene!
Ja, det jo så lige det, om de er ordenligt afskærmet. Det skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige, men det kan da komme an på en prøve.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Glud skrev:Tak for svarene!
Ja, det jo så lige det, om de er ordenligt afskærmet. Det skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige, men det kan da komme an på en prøve.
Held og lykke med projektet 8)
Af Glud
Projektet lykkedes med succes!
Endnu en gang tak for hjælpen :)