Log ind med sociale netværk
08 jun 2009, 20:40
LED TV er jo blot traditionel LCD-TV med en anden baggrundsbelysning. Så du får alle de samme fordele og ulemper som du har ved LCD vs. Plasma:
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1220975428
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1220975428
09 jun 2009, 08:14
tak for linket.. efter at have læst artiklen fik jeg lige pludseligt lyst til LCD alligevel. Synes der er flere fordele end hos plasma, fx burn-in er et minus hos plasmaen, og min stue er lys så der vil være meget genskær, plusset er dog at den fremstiller bedre de sorte farver... aaaaarhhhhhhh det er et helved at vælge tv:) men det bliver stadig enten W5500 eller G10:)
09 jun 2009, 08:20
Igen skal man vælge efter eget hjerte. Jeg kan godt overleve med lidt "lavere" billedkvalitet for tilgengæld at slippe for de fleste bekymringer omkring teknikken..
Men det er så mit valg, ikke nødvendigvis det du skal...
speedin skrev:tak for linket.. efter at have læst artiklen fik jeg lige pludseligt lyst til LCD alligevel. Synes der er flere fordele end hos plasma, fx burn-in er et minus hos plasmaen, og min stue er lys så der vil være meget genskær, plusset er dog at den fremstiller bedre de sorte farver... aaaaarhhhhhhh det er et helved at vælge tv:) men det bliver stadig enten W5500 eller G10:)Du får klart det bedste billede på G10'eren omvendt synes jeg ikke specielt meget om de historier man hører om mulige larmende blæsere og støj ved lyse scener. Det er i hvert fald den salg som afholder mig fra at købe det. Hvordan mon blæserne eksempelvis lyder efter 2-3 år når garantien er udløbet?
Igen skal man vælge efter eget hjerte. Jeg kan godt overleve med lidt "lavere" billedkvalitet for tilgengæld at slippe for de fleste bekymringer omkring teknikken..
09 jun 2009, 08:40
Der er jo så heller ikke DNLA i G10 
Jeg har haft kig på et Samsung LE40B750 fra Tyskland. Det koster ca. 8.500 med fragt derfra, hvor en tilsvarende model i Danmark, som hedder LE40B755, koster 12.000.
Det der taler for det, synes jeg er designet og billedet skulle være ganske glimrende.
Jeg har haft kig på et Samsung LE40B750 fra Tyskland. Det koster ca. 8.500 med fragt derfra, hvor en tilsvarende model i Danmark, som hedder LE40B755, koster 12.000.
Det der taler for det, synes jeg er designet og billedet skulle være ganske glimrende.
09 jun 2009, 10:11
og til filip_kbh.... jeg har xbox360 :P, men kan godt følge dig
Kief skrev: Du får klart det bedste billede på G10'eren omvendt synes jeg ikke specielt meget om de historier man hører om mulige larmende blæsere og støj ved lyse scener. Det er i hvert fald den salg som afholder mig fra at købe det. Hvordan mon blæserne eksempelvis lyder efter 2-3 år når garantien er udløbet?Har det på samme måde, har ikke lyst til alle de bekymringer selvom de måske ikke er nødvendige, men sådan er jeg bare:P
og til filip_kbh.... jeg har xbox360 :P, men kan godt følge dig
27 aug 2009, 08:33
truehorses skrev:Det hele afhænger af dine forudsætninger...Truehorses: Kan du uddybe det med de 100HZ lidt. Hvorfor er det kun relevant ved plasma og Sony? Jeg går og kigger lidt på et Samsung LE40B755, som har 200HZ (motion plus), da jeg har hørt, at HZ er afgørende for, hvor meget billedet hakker...?
Hvilke prioriteter...Billede kontra gimmicks som Dlna
Glem 100HZ medmindre du vælger Sony eller plasma...
27 aug 2009, 09:16
Det med frekvensen er beskrevet heri:
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1210750202
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1210750202
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto