Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fodboldgal
Er der nogen, der kender til dette plasma tv SAMSUNG PS42B550? Det er et full-hd plasma med DVB-T /DVB-C mpg4. Pris ca. 10.000,-
Jeg har søgt på nettet efter diverse anmeldelser, men der er ingen mig bekendt.

Hvordan performer det mon i forhold til Panasonics modeller?
Senest rettet af fodboldgal 24 jun 2009, 18:08, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis du vil sammenligne med V10 og G10, så er det nok Samsung 8-serien du skal have fat i. Vi skulle gerne modtage den til test snarest (5-serien blev returneret, da vi hellere ville se på 8-eren).
Af fodboldgal
yakken skrev:Hvis du vil sammenligne med V10 og G10, så er det nok Samsung 8-serien du skal have fat i. Vi skulle gerne modtage den til test snarest (5-serien blev returneret, da vi hellere ville se på 8-eren).
Okay, men min bedre halvdel vil absolut ikke have et større tv end 42". Bare det at komme op på 42" har været lidt af en kamp. :)

Samsung 8 serien findes vist nok ikke i 42"?
Jeg imødeser i hvert fald jeres anmeldelse af B850 med spænding, da man jo nok kan drage visse paraleller.
Af kskruger
fodboldgal skrev:Er der nogen, der kender til dette plasma tv SAMSUNG PS42B550? Det er et full-hd plasma med DVB-T /DVB-C mpg4. Pris ca. 10.000,-

Et 42" plasma i 5 serien, det lyder som en fejl. Hvis man går ind på Samsung's hjemmeside i forskellige lande, så kan dette tv ikke fåes under 50" Kun deres 4 serie, fåes som 42"
Af fodboldgal
kskruger skrev:
fodboldgal skrev:Er der nogen, der kender til dette plasma tv SAMSUNG PS42B550? Det er et full-hd plasma med DVB-T /DVB-C mpg4. Pris ca. 10.000,-

Et 42" plasma i 5 serien, det lyder som en fejl. Hvis man går ind på Samsung's hjemmeside i forskellige lande, så kan dette tv ikke fåes under 50" Kun deres 4 serie, fåes som 42"
Den skulle være god nok. En helt ny skærm. Se nedenstående:
Pdf-brochure over både 50" og 42"
http://www.bobselektro.de/media/images/ ... -serie.pdf

Som yakken fortalte modtog de en ny 5-serie skærm, som blev returneret, fordi de valgte at ville anmelde B850 i stedet.
Senest rettet af fodboldgal 25 jun 2009, 13:33, rettet i alt 2 gange.
Af xcardman
det er sikkert denne skærm de har modtaget og sendt retur

http://www.samsung.com/dk/consumer/deta ... B555T4WXXE

så vidt jeg ved findes der kun en 4 serie i 42 tommer og den er ikke full HD og billedet kan ikke ikke sammenlignes med deres 550 eller 850 i 50 tommer.

tror mere på samsung dk og avforum end hvad en butik skriver. De tyske modeller har nogle gange andre navne.
i den Pdf-brochure er der heller ingen data omkring en 42 tommer. Der står data for en 50 tommer.
Af fodboldgal
xcardman skrev:det er sikkert denne skærm de har modtaget og sendt retur

http://www.samsung.com/dk/consumer/deta ... B555T4WXXE

så vidt jeg ved findes der kun en 4 serie i 42 tommer og den er ikke full HD og billedet kan ikke ikke sammenlignes med deres 550 eller 850 i 50 tommer.

tror mere på samsung dk og avforum end hvad en butik skriver. De tyske modeller har nogle gange andre navne.
i den Pdf-brochure er der heller ingen data omkring en 42 tommer. Der står data for en 50 tommer.
Jeg betvivler ikke, at det eksisterer, når der er lavet en brochure over det. Tror også det ville være dumt af Samsung ikke at lave dette i 42", da ikke alle kan lide / har plads til 50 tommer. Foreløbig er det i hvert fald nr. 1 på min ønskeliste.
Kender godt samme problem inden for foto-branchen, at nyheder nogle gange opdateres lidt forsinket på firmaernes hjemmesider.
Senest rettet af fodboldgal 25 jun 2009, 13:34, rettet i alt 2 gange.
Af xcardman
håber da også du kan købe et samsung 42 tommer full HD plasma, men det marked har deres LED skærme. Så tror ikke på den, men man ved jo aldrig.
Af fodboldgal
Samsung PS-42B550 kommer ifølge pålidelige rygter her til landet i august måned. Så det trykte katalog med
B550 serien var altså helt korrekt. :)