Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hey alle sammen, er ny på området med LCD skærme, men har ladet mig fortælle at hvis jeg gerne vil bruge min skærm til allround skærm, hvor der muligvis skal koblem en pc på til spil at LCD er det fortrukne valg?

Det tv jeg er på udkig efter er et midlertidigt tv til min stue der stort set kun vil blive brugt i weekenderne når jeg er hjemme fra militæret.

Når jeg så engang får lidt mere tid på hænderne efter endt officers uddannelse så skal tv'et op og stå i soveværelset

Derfor har jeg kigget lidt på zeptos skærme som jeg mener ligger i en pris klasse jeg godt kan gå med til, samidig med at jeg får et Okay tv..

Hvordan er kvaliteten kontra prisen på tv'erne? jeg ved godt at jo mere man smider efter tvet des bere bliver det, men prisen skal helst holdes nede på en 5-6k (7k som Max)

Skærmen sulle som sagt være en allround til afspilning af film og afvikling af spil fra pc samt ps3

Synes at have læst at full HD ikke har så meget at sige på 32-42 tommer størrelsen?

Som i kan læse ligger størrelsen på en 32-42 tommer..

Har ikke kunnet finde nogen tests/anmeldelser af tv'erne så ville være super med lidt feedback på dem både positive og negative, da de virker som ganske solide skærme :)

evt andre forslag i samme størrelse/prisklasse er velkommende :)

//sjanten