06 jun 2009, 16:06
Jeg har ikke købt det. Jeg har fået det via en RMA.
Ja det er plasma vi snakker om her, så synes ikke det er nødvendigt at skrive TX-P42X10E konstant. Det er den europæiske version og TX-P42X10Y er den skandinaviske. De er ens lige undtagen DVB-C og MPEG4 tuneren på Y (fik du den?)
TC-P42X1 er den amerikanske fætter til vores modeller.
Og for at gøre det hele mere indviklet, så findes der en Britisk version der hedder TX-P42X10B med en Freeview tuner.
tjeck skrev:Ro på mester...Nexus skrev:Mit er også super, men det er begrænset hvor meget andre har lagt mærke til det når de har set film her.hvorfor har du købt et txp42x10e ?? eller er det et txp50x10r ell måske txp37x10e Du skriver jo ikke det hele.
Den amerikanske version har dog også en del tendens til grøn, hvilket er bekræftet af ISF personel. Så om X10E ligger nærmere X1, skal jeg ikke kunne sige.
Hvad er x1 nu ? (kan du ikke skrive hele navnet på det hele i stedet for de forkortelser! x10 ..... og så nu x1 hvad er x1 ??? skriv nu for &")(!" hele navnet.
Jeg har ikke købt det. Jeg har fået det via en RMA.
Ja det er plasma vi snakker om her, så synes ikke det er nødvendigt at skrive TX-P42X10E konstant. Det er den europæiske version og TX-P42X10Y er den skandinaviske. De er ens lige undtagen DVB-C og MPEG4 tuneren på Y (fik du den?)
TC-P42X1 er den amerikanske fætter til vores modeller.
Og for at gøre det hele mere indviklet, så findes der en Britisk version der hedder TX-P42X10B med en Freeview tuner.