27 jun 2006, 23:55

Jeg har lige læst svaret fra SHG i forbindelse med SHG. Det er måden der svares tilbage på til deres kunder. Det er måske rigtig nok det SHG skriver, men et grimt ordvalg som slet ikke er nødvendigt.
Det var på samme nedladende måde, at jeg selv snakkede med SHG. Måske den samme sælger? :-)

Mollerup skrev:SHG, er billige, men de har meget dårlig service, jeg har været udenfor at købe noget og komme ud i bilen og opdage det var det forkerte, gik ind i butikken og forklaret det, så peger han på et skilt hvor der stod de ikke bytter og det var det.Hejsa,
SHG.DK svarer:
Vi har 1 ud af 100 fjernsyn defekte, desuden er det jo vores hovedpine hvis det går i stykker og ikke din eller Samsung Danmarks.Jeg vil ikke bruge mere tid på dette – Så hvis du ikke vil købe fjernsyn som er købt i udlandet annullere jeg ordren.
De ønskes en god dag.
Læs også her.
http://www.recordere.dk/forum/forum_pos ... W=Mollerup
Alså du skal ikke regne med særligt meget service hos SHG
Jeg har lige læst svaret fra SHG i forbindelse med SHG. Det er måden der svares tilbage på til deres kunder. Det er måske rigtig nok det SHG skriver, men et grimt ordvalg som slet ikke er nødvendigt.
Det var på samme nedladende måde, at jeg selv snakkede med SHG. Måske den samme sælger? :-)