Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dondo
Hej

Jeg har et problem med mit G10 hver gang jeg prøver at trykke på VIERA LINK siger den at funktion ikke er tilgængelig jeg haft det til at virke.

Har prøvet gendanne fabriksindstillinger men uden held til at få det til at virke.

pls hjælp
Af Hjarsen
Siger den også på min Pana X10y..

Hvad er det egentlig??
Af tjeck
Hjarsen skrev:Siger den også på min Pana X10y..

Hvad er det egentlig??
Det samme spørgsmål til dig osse :) hvad har du ellers tilsluttet tv'et som du mener, der burde understøttes af viera link ?
Af Hjarsen
Når man kan kun bruge det hvis man har noget tilsluttet via HDMI vist. :)
Af tjeck
Hjarsen skrev:Når man kan kun bruge det hvis man har noget tilsluttet via HDMI vist. :)
Ja hvad troede du det var O_O

Hvad har du tilsluttet til dit tv ???
Af Hjarsen
Har kun tilsluttet en DVD optager.. bare på gammeldags scart.. og så bare analogt signal.. hehe mega skidt..

Må have en PS3 snart, og noget digitalt signal.. Så vil det sq køre noget bedre.. :D

Bare svært at få råd til det hele når man er på SU. :)
Af Dondo
Jeps ved godt hvad det er til har et Panasonic surround anlæg.

Har også prøvet og taget det fra og så trykke på viera link og får den samme besked.

Nå det er ikke er noget tilsluttet skal man kunne få en menu frem hvor man kan vælge at bruge h.phone eller højtaler nå man trykker på viera link det kunne jeg da jeg fik det ved ikke hvad der er sket siden.
Af tjeck
Tror heller ikke dondo har noget tilsluttet som bør virke med viera link, da det er arkiveret fra start i menuen. Men fatter ikke hvorfor han ligefrem har lavet alt det nulstilling :p Men han ser nok det link jeg satte ind i den første tråd.
Af Dondo
kig lige op over O_O
Af tjeck
Dondo skrev:kig lige op over O_O
Så vidt jeg ved er det kun hvis du har noget tilsluttet med hdmi ! ... som skriver på det link, men må lige google det engang mere.

Ja jeg læste godt du skrev du har haft en menu der først. Men det er rigtigt nok det med hdmi. "It is only available across HDMI"