05 jun 2009, 13:24
Så kom dagen igår hvor jeg endelig tog mig sammen og købte min første fladskærm.
Et 46" Samsung LE46A866 - og for fanden hvor er det bare møg hamrende lækkert at se på! Slim, lækkert design, og kæmpe flot.
Indtil videre er det på analog signal - Yousee, hvilket faktisk er overraskende godt syntes jeg. Overvejer om det overhovedet er værd at købe digital inden de begynder at få nogle flere kanaler i HD..
Og NØJ hvor står Blue-Ray og div. PS3 spil bare pisse skarpt
Folk er velkomne med spørgsmål hvis de selv overvejer dette tv
Men men! - lyden..
Den er altså ikke så skarp! Og mit spørgsmål går.
Helst noget man bare kan plugge direkte i, meget simpelt, max budget omkring 1-4k..
Ikke surround, bare 2 højtalere og en subwoofer.
Skal kunne spille så man kan bruge det til baggrundsmusik til fester etc... Må self. gerne være pænt at se på
Any ideas?
Et 46" Samsung LE46A866 - og for fanden hvor er det bare møg hamrende lækkert at se på! Slim, lækkert design, og kæmpe flot.
Indtil videre er det på analog signal - Yousee, hvilket faktisk er overraskende godt syntes jeg. Overvejer om det overhovedet er værd at købe digital inden de begynder at få nogle flere kanaler i HD..
Og NØJ hvor står Blue-Ray og div. PS3 spil bare pisse skarpt
Folk er velkomne med spørgsmål hvis de selv overvejer dette tv
Men men! - lyden..
Den er altså ikke så skarp! Og mit spørgsmål går.
Helst noget man bare kan plugge direkte i, meget simpelt, max budget omkring 1-4k..
Ikke surround, bare 2 højtalere og en subwoofer.
Skal kunne spille så man kan bruge det til baggrundsmusik til fester etc... Må self. gerne være pænt at se på
Any ideas?