Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle.

Jeg er ny her på forummet og glæder mig rigtig meget til at blive meget klogere på TV og HiFi! :)

Mit første spørgssmål her inde er:

Jeg er ved at købe et LG 50PS3000 og en PlayStation 3. Dertil har jeg så tænkt mig at købe et udmærket Surround system. Og jeg har fundet dette http://www.sony.dk/product/hcs-cinema-s ... /ht-ss1300.

Så jeg vil faktisk gerne høre om to ting, da jeg overhovedet ingen forstand har på surround systemer.

1: Kan dette let kobles til henholdvis PS3'en, så jeg kan se BlueRay film med surround sound, og TV'et så jeg kan se dagligdags TV med surround sound?

2: Er der nogen der har erfaringer med dette sæt? Har nemlig fundet nogle brugeranmeldelser på nettet som alle er yderst begejstret for sættet.

Jeg håber at i kan svare på mine spørgssmål :)

Mvh Jonas
Af hoej
Jeg kan desværre ikke fortælle dig hvorvidt det er et godt surroundsystem, men jeg overvejer selv at købe det inden længe, så du må meget gerne vende tilbage med feedback på om det giver en ok lyd.

Mht. tilslutning af PS3 skulle det ikke være noget problem at tilslutte PS3'eren der er jo masser af HDMI indgange på receiverdelen i surroundsystemet. Du kan evt. downloade en bruger manual til playstation 3 (den kan ret let googles) og se hvordan det hele bliver sat sammen.
Af joras12
Okaj, det lyder rigtig godt. Kan desværre ikke bestille den på den billigste hjemmeside, befro.dk, da den ikke er på lager der :/

Men nu må vi se hvornår de får det på lager igen ;)