Log ind med sociale netværk

31 maj 2009, 21:05

Jeg kunne egentlig godt tænke at rasmus svarer på mit sprøgsmål. Det var rettet mod ham 
Men rasmus kan du huske hvilken software version der var på tv´et og er det normalt at det skal hakke når det behandler 1080P 24p Materiale?
Eller kørte det helt smooth uden hakken?
Mvh
Michael

Men rasmus kan du huske hvilken software version der var på tv´et og er det normalt at det skal hakke når det behandler 1080P 24p Materiale?
Mvh
Michael
									  02 jun 2009, 11:50

Langendorf skrev:Jeg kunne egentlig godt tænke at rasmus svarer på mit sprøgsmål. Det var rettet mod hamDet kørte helt fint. Jeg har dog hørt problemer fra folk, som oplever hak, men det ser ud til at være ret spredt. Nej desværre, jeg kan ikke huske hvilken firmware jeg benyttede.
Mvh
Michael
									  05 jun 2009, 17:58

hej. undskyld men jeg forstår ikke helt hvordan der er forskel på hvad man skal kalibrere i testen og i dette forum (altså det JENSOT skrev)
vil bare vide hvad det er man egentlig skal kalibrere. om det er det der står i testen eller det der står her i forumet.

vil bare vide hvad det er man egentlig skal kalibrere. om det er det der står i testen eller det der står her i forumet.

05 jun 2009, 18:07

lige et spørgsmålmere.   hvis jeg nu har købt mit g10 ved danskitlager og melder mig ind i panasonicclub, får jeg så stadigvæk deres garanti
 hvis jeg nu har købt mit g10 ved danskitlager og melder mig ind i panasonicclub, får jeg så stadigvæk deres garanti 

hvis jeg nu har købt mit g10 ved danskitlager og melder mig ind i panasonicclub, får jeg så stadigvæk deres garanti
									  05 jun 2009, 18:18

1. At du køber den via Club Panasonic eller en Panasonic Center forhandler
2. At du er indmeldt før du køber produktet.
Så det må være dobbelt nej

madsgrenaxelsen skrev:lige et spørgsmålmere.Du har naturligvis 2 års reklamationsret, men den udvidede garanti og 0 pixel garantien du får vi Club Panasonic, forudsætterhvis jeg nu har købt mit g10 ved danskitlager og melder mig ind i panasonicclub, får jeg så stadigvæk deres garanti
1. At du køber den via Club Panasonic eller en Panasonic Center forhandler
2. At du er indmeldt før du køber produktet.
Så det må være dobbelt nej
									  10 jun 2009, 10:07

Mit første indlæg her på sitet bliver, næsten, en lang takketale.... Takketale til Rasmus m.fl. for den gode anmeldelse og gode debatindlæg.
Jeg faldt over siden her, da jeg skulle finde noget at brænde SP-pengene af på.
Valget faldt på en 42" G10, en BD-60 afspiller samt HD-boks fra Canal Digital.
Nu har jeg fået hele skidtet sat sammen og indstillet og hold da kæft for nogle gode billeder, den skærm kan fremvise.
Så til Hr. og Fru. Danmark, som jeg selv, så vil jeg ikke bekymre mig om blæserstøj, 24P afspilning m.m. som jeg har set nævnt her og andre steder på nettet. Hos mig fungerer det hele bare til UG og mangler man en god skærm til en fornuftig pris, så ville jeg ikke tøve.
Jeg fik tilkoblet den nye parabol receiver i går aftes og det første jeg fik zappet ind på, var en tennis kamp på Eurosport HD.... Damn, jeg som hader tennis, så kampen til ende, bare pga. billedet.
Jeg har afspillet et par blueray film og har ikke bemærket de omtalte problemer med 24p afspilning. Muligvis fordi jeg ikke ved bedre, men jeg kan ikke finde problemet.
Eneste problem, jeg oplever er, at jeg har et fuldtids arbejde at passe..... Det er pludselig blevet en fornøjelse at se tv.
Fortsat god dag

Nu har jeg fået hele skidtet sat sammen og indstillet og hold da kæft for nogle gode billeder, den skærm kan fremvise.
Så til Hr. og Fru. Danmark, som jeg selv, så vil jeg ikke bekymre mig om blæserstøj, 24P afspilning m.m. som jeg har set nævnt her og andre steder på nettet. Hos mig fungerer det hele bare til UG og mangler man en god skærm til en fornuftig pris, så ville jeg ikke tøve.
Jeg fik tilkoblet den nye parabol receiver i går aftes og det første jeg fik zappet ind på, var en tennis kamp på Eurosport HD.... Damn, jeg som hader tennis, så kampen til ende, bare pga. billedet.
Jeg har afspillet et par blueray film og har ikke bemærket de omtalte problemer med 24p afspilning. Muligvis fordi jeg ikke ved bedre, men jeg kan ikke finde problemet.
Eneste problem, jeg oplever er, at jeg har et fuldtids arbejde at passe..... Det er pludselig blevet en fornøjelse at se tv.
Fortsat god dag
									  10 jun 2009, 11:53

Så fik jeg endelig fornøjelsen at se G10 i levende live.. Nærmere betegnet i den lokale fona afdeling. 
De havde både G10 og X10 stående, ret op af hinanden med samme HD rekvalme dvd kørende, og må sige begge skærme faktisk tiltalte mig..
Efter at have set den live, synes jeg faktisk ikke engang designet er så grimt som det bliver gjort til over nettet (af mig selv inkluderet), så det var en positiv overraskelse Da jeg så endelig fik savlet færdig og bestemt mig for, at nu skulle det være, stod jeg og ventede på en sælger, så jeg kunne få en skærm under armen..
 Da jeg så endelig fik savlet færdig og bestemt mig for, at nu skulle det være, stod jeg og ventede på en sælger, så jeg kunne få en skærm under armen..
Efter 10-15 minutters venten og et halvt øre i 3 sælgeres ligegyldige private småsnakken 5 meter fra mig, gik jeg i protest hjem og bestilte den online istedet..
Så med lidt god vilje kommer der en 50G10E i stuen idag, og ja... Jeg glæder mig lidt
Vil gerne lige benytte lejligheden til at sige tak for nogle rigtig gode anmeldelser og et godt forum med mange kompetente input

De havde både G10 og X10 stående, ret op af hinanden med samme HD rekvalme dvd kørende, og må sige begge skærme faktisk tiltalte mig..
Efter at have set den live, synes jeg faktisk ikke engang designet er så grimt som det bliver gjort til over nettet (af mig selv inkluderet), så det var en positiv overraskelse
 Da jeg så endelig fik savlet færdig og bestemt mig for, at nu skulle det være, stod jeg og ventede på en sælger, så jeg kunne få en skærm under armen..
 Da jeg så endelig fik savlet færdig og bestemt mig for, at nu skulle det være, stod jeg og ventede på en sælger, så jeg kunne få en skærm under armen..Efter 10-15 minutters venten og et halvt øre i 3 sælgeres ligegyldige private småsnakken 5 meter fra mig, gik jeg i protest hjem og bestilte den online istedet..
Så med lidt god vilje kommer der en 50G10E i stuen idag, og ja... Jeg glæder mig lidt

Vil gerne lige benytte lejligheden til at sige tak for nogle rigtig gode anmeldelser og et godt forum med mange kompetente input

12 jun 2009, 11:33

Sjov detalje med tenniskampen. Jeg oplevede præcis det samme da jeg første gang røg forbi Eurosport HD kanalen. 

Nielsen30 skrev:Mit første indlæg her på sitet bliver, næsten, en lang takketale.... Takketale til Rasmus m.fl. for den gode anmeldelse og gode debatindlæg.Tak for de pæne ord og dit indspark til debatten.
Fortsat god dag
Sjov detalje med tenniskampen. Jeg oplevede præcis det samme da jeg første gang røg forbi Eurosport HD kanalen.

12 jun 2009, 11:33

nAlen skrev:Så med lidt god vilje kommer der en 50G10E i stuen idag, og ja... Jeg glæder mig lidtVi ser frem til at høre dine tilbagemeldinger

12 jun 2009, 17:45

Uden at ha haft specielt meget tid sammen med den indtil videre, har jeg et par plusser og et enkelt minus eller to:)
På plussiden:
Brugte indstillingerne fra anmeldelsen, og billedet står glimrende farvemæssigt.. Lidt "rystende" og "forvirring" i billedet, men siden det er det dejlige gamle analogsignal, så giver jeg det skylden.
Har set et par gamle klassikere (dvd, Gone in 60 seconds, Jurassic Park og Heat) og der er billedet glimrende. Jurassic park var en helt ny oplevelse siden billedet lige blev noget pænere og voksede 18"
Har desværre ikke haft fornøjelsen af bluray endnu, men mon ikke jeg for vredet lidt mønter ud af sparegrisen snarest, så der bliver indkøbt lidt sjov til det..
Må også æde mine egne ord/tanker på designsiden.. Ingen tvivl om at jeg designmæssigt stadig synes pio 5090 og lg ps8000 er pænere, men dette er faktisk langt pænere end det tager sig ud billedmæssigt på internettet.
Der kommer nok flere plusser til efter jeg får brugt nogle flere timer foran det, men absolut en god oplevelse indtil videre. Især mht retention, som jeg var meget bange for, og på bagrund af, seriøst overvejede en lcd skærm istedet. Absolut intet at komme efter der, hvilket jo er meget rart
Og nu til de mindre heldige opdagelser.... Der skal jo være nogen
Blæserstøj: Givet, man hører det ikke når man har lyd på, men har man en helt stille scene, eller muter lyden, så kan man altså godt høre de to jetturbiner de har placeret deri.. Ved ikke om det er pga 50" udgaven kræver mere køling end de mindre, men jeg oplever dem mere end der bliver nævnt af andre/i testen.
Som det er nu, er det vel indenfor det acceptable, men håber ikke det forværres over det næste års tid.
Fjernbetjeningen: Er du færdig den er grim.. Kommer fra en ganske nydelig samsung remote, og troede egentligt det var en joke, da denne "tingest" blev fundet i kassen... 

Er iøvrigt enig i, at tasterne til channel up/down samt lyd sidder ret motorisk udfordrende derpå
Indenfor ganske kort tid bliver den nok skiftet ud med en Harmony eller noget andet spændende
Men alt ialt, glad og tilfreds indtil videre, og glæder mig til dvb-c kortet kigger forbi i starten af næste uge

På plussiden:
Brugte indstillingerne fra anmeldelsen, og billedet står glimrende farvemæssigt.. Lidt "rystende" og "forvirring" i billedet, men siden det er det dejlige gamle analogsignal, så giver jeg det skylden.
Har set et par gamle klassikere (dvd, Gone in 60 seconds, Jurassic Park og Heat) og der er billedet glimrende. Jurassic park var en helt ny oplevelse siden billedet lige blev noget pænere og voksede 18"

Har desværre ikke haft fornøjelsen af bluray endnu, men mon ikke jeg for vredet lidt mønter ud af sparegrisen snarest, så der bliver indkøbt lidt sjov til det..
Må også æde mine egne ord/tanker på designsiden.. Ingen tvivl om at jeg designmæssigt stadig synes pio 5090 og lg ps8000 er pænere, men dette er faktisk langt pænere end det tager sig ud billedmæssigt på internettet.
Der kommer nok flere plusser til efter jeg får brugt nogle flere timer foran det, men absolut en god oplevelse indtil videre. Især mht retention, som jeg var meget bange for, og på bagrund af, seriøst overvejede en lcd skærm istedet. Absolut intet at komme efter der, hvilket jo er meget rart

Og nu til de mindre heldige opdagelser.... Der skal jo være nogen

Blæserstøj: Givet, man hører det ikke når man har lyd på, men har man en helt stille scene, eller muter lyden, så kan man altså godt høre de to jetturbiner de har placeret deri.. Ved ikke om det er pga 50" udgaven kræver mere køling end de mindre, men jeg oplever dem mere end der bliver nævnt af andre/i testen.
Som det er nu, er det vel indenfor det acceptable, men håber ikke det forværres over det næste års tid.
Fjernbetjeningen: Er du færdig den er grim.. Kommer fra en ganske nydelig samsung remote, og troede egentligt det var en joke, da denne "tingest" blev fundet i kassen...

Er iøvrigt enig i, at tasterne til channel up/down samt lyd sidder ret motorisk udfordrende derpå

Indenfor ganske kort tid bliver den nok skiftet ud med en Harmony eller noget andet spændende

Men alt ialt, glad og tilfreds indtil videre, og glæder mig til dvb-c kortet kigger forbi i starten af næste uge

12 jun 2009, 18:01

nAlen skrev: Fjernbetjeningen: Er du færdig den er grim.. Kommer fra en ganske nydelig samsung remote, og troede egentligt det var en joke, da denne "tingest" blev fundet i kassen...Når det er sagt, så synes jeg bestemt ikke Samsungs fjernbetjeninger har taget drejningen mod det positive på det seneste. De var uhyggeligt grimme i sin tid med M61 serien, men året efter kom M71, der havde en mere acceptabel remote. Siden da er det gået stødt ned ad bakke igen, og både fjernbetjeningen på B7000 og B850 er ugly, ugly.
					Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto