yakken skrev:De fleste? Jeg kan næsten gætte mig til hvilke aviser du selv læser til dagligt så, men hvis du samler 24 timer, MetroExpress og Urban op (og deres oplæg er trods alt noget større), så vil du på ugentlig basis se diverse testpaneler udtale sig om hvad man skal købe. Disse testpaneler er ganske almindelige personer uden nogen speciel teknisk indsigt, der sætter sig ned og glor på produktet i en halv times tid - og det bliver der så en meget tvivlsom artikel ud af.
Vi har hjulpet BT og Ekstra Bladet et par gange i tidens løb (hvilket stadig ikke gør det til "de fleste"), ligesom de har allieret sig med TÆNK i dette tilfælde. Før i tiden var det deres egne journalister der rendte ud i en butik og så på et par TV (og i visse tilfælde fik de endda TVet med hjem til test...) og skrev en guide derudfra.
Forstå mig korrekt: Jeg synes bestemt det er mere professionelt at få hjælp fra folk, der trods alt har set et TV før, i stedet for blot at lade journalisten gøre sig erfaringerne. TÆNKs skala er blot ikke den samme, som den vi bruger herinde, hvilket også var grundlaget for mine kommentarer før, om at du ikke umiddelbart kan sammenligne resultaterne.
yakken, nu må du også lige læse mit indlæg rigtig, når jeg skriver de fleste test - Så står der, kun til EkstraBladet og BT, andre aviser er ikke nævnt med et ord. Og nej jeg læser ikke urban og de andre gratis aviser.
Når jeg skrev dette indlæg, så var det ikke for at provokere nogle på Flatpanels.dk - men mere fordi når større aviser, som EkstraBladet og BT samt forbruger bladet Tænk laver test. Så giver de som regel genlyd på div forums. Og da du så skrev, at du ikke kunne tage dagbladene's test alvorlige, hvilket kunne undre mig, da i som sagt laver test for de 2 største dagblade i Danmark - så måtte der kommes med en kommentar. Mere var der ikke i mit indlæg.