Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Skalde
Jeg skal have fingrene i et 50 eller 52" lcd tv, men er meget i tvivl om hvilket jeg skal vælge. Er selvfølgelig ude efter en kanon kvalitet, (billed, lyd, osv.) skal også bruge det til PS3 konsol dvd, og Blu-Ray.
Brugeravatar
Af truehorses
Nogen speciel grund til at det skal være LCD
Vil jo nok mene at i den str. vil du få langt mere billede til billigere penge med Plasma....

Ingen Burn inn...på dagens modeller....Ok strømforbrug...
Af Skalde
Er der HDMI indgange på plasma, får man god billede kvalitet på PS3?
Af Skalde
men mener du at man får bedre billede, altså hurtigere gengivelse osv på plasma i den strl? kan du anbefale et tv?
Af Ponduus
Altså, plasma tv har generelt et bedre billede end LCD tv. Det gengiver et mere naturligt billede og de bedste plasma tv (Pioneer 5090 og krp-500), er p.t de bedste tv på markedet - hvis man udelukkende kigger på billedkvaliteten.

Der er dog meget få af disse tv tilbage, så jeg vil foreslå dig at kigge nærmere på Panasonics X10 eller G10, som begge er anmeldt her på siden, eller V10.

Ser blandet andet her:

http://www.ppradio.dk/242-147-211-plasma_2009.htm
Af Tha
jeg købte et sony 52w4500 og det ser totalt fedt ud med xbox 360 i 1080i.

selve billede på ved analog tv og dvd er også helt i orden.

mvh Thomas
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Skalde skrev:men mener du at man får bedre billede, altså hurtigere gengivelse osv på plasma i den strl? kan du anbefale et tv?
Læste du de links der blev serveret for dig før?

Vi har en hel liste over TV vi anbefaler, som du finder i TV-menuen på forsiden. Start med at se på dem.