Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KuntaKinte
Jeg står for at udskifte mit 4 år gamle Thomson tv.
Her været super glad for det, men nu skal jeg have et Full HD.

Det oplagte var selvfølgelig at flytte det til soveværelset, men der er bare ikke plads.

Design:
Sort pianolak og sølvfarvet bagside
Der er en glasplade foran skærmen (Noget i retning af Panasonics "One sheet of glass)

Specs:
32" LCD TFT-MVA
HD ready 1366x768
DVI tilslutning (Ingen HDMI)
VGA
3 x Scart
YPbPr CbCr tilslutning
A/V tilslutning bagpå og i siden
Mulighed for direkte tilslutning af højttalerer + sub output
2 tunere PIP/PAP (Picture-in-Picture/Picture-and-Picture)
PAT (Picture-and-Text)
Virtual Dolby Surround
16 w Subwoofer (Ikke vild, men langt bedre lyd end et gennemsnitlig tv)
1500 s text tv hukommelse
Betragtningsvinkel 170 grader

NB!!! Der er ikke digital tuner i dette tv.

Stand medfølger

Hov!!! Glemte at skrive tv'et er købt i Elgiganten med en tillægsforsikring. Den er der ca. ét år tilbage af. Dvs. skulle tv'et ryge på gulvet eller har det en funktionsfejl, så er man dækket

Hvad er en realistisk pris?

Billede:
http://electroschematics.com/461/thomso ... fc228-lcd/
Senest rettet af KuntaKinte 30 maj 2009, 01:51, rettet i alt 1 gang.
Af ML
Hvad havde du selv tænkt dig du skulle have for det ?

Uden digital tuner og hdmi kan det næppe være mange basøre værd :)

Kom med en pris, hader selv når folk skambyder på mine ting :)

kontakt mig evt på sms eller ring på 27516446
Af KuntaKinte
Nu har jeg ikke travlt, da jeg ikke engang har købt mit nye tv. Prøver bare at finde ud af hvad prisniveau jeg kan forvente.

Glemte at skrive det er købt med en 5 års forsikring, som der så er ca. ét år tilbage af. Det giver i hvert fald en ekstra tryghed, hvis man skal købe et brugt tv.

Bare kom med et skambud. Jeg kan jo bare sige nej :)
Af ML
Tror ikke du skal forvente at få meget for det. Jeg er godt klar over det sikkert har været lidt dyrt, men priserne var også meget anderledes for 4 år siden. Og der er også sket en del på teknik eg billedesiden på de 4 år-

Men jeg vil byde dig 1000,- afhentet
Af KuntaKinte
Nyprisen var 18900 + en forsikring.
Med forsikringen er man dækket tom. d. 24/8-2010. Med sådan en nypris, så er man sikker på at kunne gå ud og få et nyt tv, hvis det ikke skulle kunne laves.

Jeg er klar over jeg ikke kan forvente at få meget, men 1.000 kr er for lidt for et så godt tv. Designet er flottere end 90% af de tv du kan få i dag. Og billedet fejler ikke noget.

At der ikke er HDMI betyder ikke det store, når der er DVI (Jeg smider gerne HDMI -> DVI kabel med i prisen)
Af cannavaro
Med nutidens fladskærme i mente, vil jeg ikke vurdere Tv'et til at være tilnærmelsesvis godt i forhold til hvad man ellers kan få idag. Husk at der er sket store fremskridt end for 4 år siden, og jeg er ked af at sige det, men Thomson var og er ikke kendt for at lave rigtig gode Tv. Design er desuden en smagssag:)

Fladskærme mister desuden meget hurtigt værdi, og er virkelig ikke en god investering, med tanke på at sælge det senere hen, medmindre vi snakker specielle Tv.

1000 Kr er efter min mening en realistisk pris. Jeg kan dog godt forstå, at du ikke ønsker at sælge det til den pris, når du selv har givet så meget for det. Mit råd er at beholde det, for du skal være mere end heldig at få meget mere for det. I sådanne situationer er det bedst, at vi alle er ærlige, og den skinbarlige er ikke altid sjov.
Brugeravatar
Af truehorses
Ja det er jo en voldsom afskrivning...

Men tænk på at et lignende helt sprit nyt 32" tv i disse dage faldbydes forskellige steder...Sidst en Samsung 32" hos Expert til Kr. 3500
hertil så 4 års afskrivning....tror også jeg ville beholde det f.eks i sovekammer regionen....

En af deres 2008 modeller fra den billige ende men alligevel...

Udviklingen har gjort at f.eks samsungen i billedkval. absolut som minimum ligger på niveau af din Thomson....
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Pas nu på, at I ikke ødelægger sælgers tråd med relativt irrelevante indlæg. Disse tråde har en trist tendens til at ende som bashing af sælger pga. prisen. Hvis I ikke vil byde på varen har I reelt ikke nogen grund til at skrive her.

Hvis trådstarter føler det løber af sporet, så sig til, så rydder jeg op i støjen.
Brugeravatar
Af truehorses
Så er der da noget at gå igang med----masser af tråde indeholder ikke relevant materiale....Det her er da alm. komm. omkring produktet :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nu kan jeg se, at trådstarter rent faktisk spørger om hjælp til at finde prisen. Så har man selv bedt om det, men i andre tilfælde har vi fået klager over, at folk har kommenteret prisen på en upassende måde, som ikke har bidraget til noget positivt.

I disse salgstråde, er det dog generelt ikke målet, at det skal være en debat, så du skal ikke sammenligne dem med indlæg i de andre fora.
Af ML
Ja måske du skulle prøve dba, hvis mine 1000 kr ikke rækker, men jeg vil ikke betale meget mere for det, max 1200,- sidste bud !!
Mht design så er det som cannavaro skriver en smagssag, personligt synes jeg ikke det er godt design, bryder mig ikke om tv med højtalere på siden, da det for tvét til at virke stort og kluntet. Men om så det var det fedest design ville jeg ikke give mere for det, med de spec og alder.
Af KuntaKinte
Beklager jeg ikke har svaret.

Jeg takker for tilbuddet, men nej tak. No hard feelings. Jeg prøver på dba.dk. Kan jeg ikke få mere end 2.500 kr for det, så tror jeg slet ikke jeg sælger.

Jeg har en søn på knap 6 år. Det er lidt for tidligt, at han skal have tv, men så tror jeg, at jeg gemmer det til ham.

Alternativt kan jeg jo "tabe" tv'et :)