Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Marshall
Hej! :)

Er der andre end mig - der savner brugerfotos af Panasonic's G10/V10?

Jeg synes ikke rigtig de billeder der er taget af producenten, kan bruges særligt godt.

Så folkens - I må hjertens gerne oploade nogle fine store billeder af jeres fjernsyn!!! O_O

Jeg mener også jeg så en hjemmeside - (muligvis norsk?) - hvor man kunne se en hulens masse billeder af forskellige modeller af Tv fra folk, der havde taget billeder i stuen ;)
Af hest
Ja jeg ville da gerne se nogle flere billeder af det.. Også selvom man ikke kan bedømme så meget ud fra det, så giver det alligevel en god ide om det.
Af Marshall
Hej Rasmus

Tak for det :-)
Kan du sige noget om hvornår din test af V10 kommer?
Måske den kommer hurtigere - nu vi har pinse? :)

Jeg står i et dilemma, med at have bestilt et 50G10 ..
Om jeg skulle have valgt V10?
Af Askov
Jeg syntes du skulle ha købt V10, den er noget flottere at kikke på i stuen.
Hvis det er det man tagere efter. Den der alukant foroven og neden gør bare det hele syntes jeg.
Den er mega flot. Og billedet fejler bestemt heller ikke noget.

Billede

klik og den bliver større
Af Marshall
Askov -> Problemet er så, at jeg nok er nødt til at vælge 42" istedet for.
I 50" er den noget dyrere :-(

Må hellere ned til Panasonic Centret i Århus og se V10.
Senest rettet af Marshall 30 maj 2009, 11:30, rettet i alt 1 gang.
Af kasperand
Den buede kant i bunden af V10'eren buler den en smule ud fra panelet? eller er det en kant bagved glaspladen, så billederne får det til at se ud som at den stikker frem?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Marshall skrev:Hej Rasmus

Tak for det :-)
Kan du sige noget om hvornår din test af V10 kommer?
Måske den kommer hurtigere - nu vi har pinse? :)

Jeg står i et dilemma, med at have bestilt et 50G10 ..
Om jeg skulle have valgt V10?
Desværre er det meste af min pinse sat af til at skrive mit afsluttende økonomiprojekt. Men bliver jeg færdig før tid, kan jeg forhåbentlig starte med at kigge lidt på V10 :) Ellers bliver det i løbet af næste uge.
Af Illgor
Den buede kant i bunden af V10'eren buler den en smule ud fra panelet? eller er det en kant bagved glaspladen, så billederne får det til at se ud som at den stikker frem?
Hele den nederste kant hvor det buede stykke også er på (og hvor der står Panasonic) er en lille kant ud over glaspladen. Går ca 2-3 mm ud fra glaspladen.