Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Saway
Hej

I kampen for at få undertekster på de digitale kanaler på mit V10, måtte jeg gendanne fabriksindstillinger og skifte land til Sverige.

Men gendannelsen betød også, at fjernsynet begyndte at insistere på, at den skal søge efter kanaler via DVB-C. Men jeg har pt. kun analog og DVB-T-kanaler.

Så ved første "installation" af fjernsynet, havde jeg de to valgmuligheder (DVB-T og analog), hvor der var kanaler på begge og alle var glade.

Nu har jeg fået 3 valgmuligheder, når jeg trykker på TV-input-knappen på fjernsynet, hvoraf den ene (DVB-C) er mig fuldstændig overflødig.

Er der en måde at fjerne DVB-C igen, så længe jeg ikke bruger det?
Brugeravatar
Af radiomand
gendan fabriksindstillinger og skifte land til Danmark, undertekster tændes på st.tl knappen på fjernbetj.(under den grønne knap).
Af Saway
Tak for svaret :)

Jeg er udmærket bekendt med undertekst-knappen, som du nævner, men det havde ingen forskel om undertekster var aktiverede eller ej - der kom ingen frem.

Men nu har jeg kørt med andre landeindstillinger i et stykke tid og så har jeg sat den tilbage til Danmark, og så virker undertekstfunktionen som den skal - så det er lidt mærkeligt, men aldeles fint.