Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Aln
Jeg var rigtig tæt på at bestille et Samsung UE46B7070, men kom så til at læse anmeldelsen og især delen omkring trailing (slør).
Jeg er stadig meget hooked på dette TV, især pga. tykkelsen, men er der nogen der kan komme med deres erfaringer omkring dette TV. Oplever I slør i mere eller mindre omfang? Er I glade for jeres køb? Vil I anbefale et køb af denne model? Det er meget vigtigt for mit valg at det er tyndt og at der ikke skal føres ret mange kabler. Skal hænge på en væg i et alrum og er ikke interesseret i at det stikker langt ud fra væggen fordi man kommer til at skulle gå forbi det mange gange.
Af Allandin
Jeg har købt et UE40B7070, og jeg bemærker det ikke. Jeg læste også anmeldelsen herinde men tog chancen.
Jeg har både set bluray film og alm. digital tv. Det kan da godt være at hvis man nærstuderer i længere tid, så kan man ane det, men som sagt så har jeg altså ikke bemærket det på 40" versionen.
Af junsas
Allandin skrev:Jeg har købt et UE40B7070, og jeg bemærker det ikke. Jeg læste også anmeldelsen herinde men tog chancen.
Jeg har både set bluray film og alm. digital tv. Det kan da godt være at hvis man nærstuderer i længere tid, så kan man ane det, men som sagt så har jeg altså ikke bemærket det på 40" versionen.
samme her... det slør der snakkes om kan man sagtens leve med. Er meget glad for mit 40" især gengivelsen i blu-ray . Jeg har mit op og hænge og jeg må sige at det ser sgu' godt ud! :)
Aln skrev:Jeg var rigtig tæt på at bestille et Samsung UE46B7070, men kom så til at læse anmeldelsen og især delen omkring trailing (slør).
Jeg er stadig meget hooked på dette TV, især pga. tykkelsen, men er der nogen der kan komme med deres erfaringer omkring dette TV. Oplever I slør i mere eller mindre omfang? Er I glade for jeres køb? Vil I anbefale et køb af denne model? Det er meget vigtigt for mit valg at det er tyndt og at der ikke skal føres ret mange kabler. Skal hænge på en væg i et alrum og er ikke interesseret i at det stikker langt ud fra væggen fordi man kommer til at skulle gå forbi det mange gange.
Går med samme overvejelse. Det er et superlækkert tv og har virkelig lyst til at købe det. Efter at have læst anmeldelsen er jeg også blevet i tvivl. Det er jo ikke noget billigt TV, og til den pris bør det virke 100% optimalt efter min mening.

Er sløret til at leve med ? Ærgrer mig over at slør bliver nævnt hver gang man søger info om dette tv :-/
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis man først har spottet sløret i fuldt flot, så er det imo svært at overse fremover. Men kommer vel an på hvor kritiske dine øjne er. Det bedste råd er selv at tage en film, du kender godt, med ned i butikken og se efter selv.