Log ind med sociale netværk
27 maj 2009, 13:10
Jeg har set de 2 modeller i samme butik og med samme digitale signal, og må indrømme, at der ikke er stor forskel.
Faktisk synes jeg at X10 out of the box viser SD bedre. Farverne out of the box får et lidt mere unaturligt præg (lidt som plasma sammenlignet med LCD) på G10´eren.
Og så er der også "støjen" på G10´eren som jo selvfølgelig opleves individuelt, og vel også kan være forskellig fra det ene G10 til det andet G10.
Jeg så også V10´eren, og den havde også lidt af det unaturlige præg i farverne, men man kan nok indstille sig ud af det.
Til slut så jeg noget HD materiale i en expert på X10´eren, og det så altså rigtig fint ud. Det er sikkert bedre på G10´eren, men det så nu også godt ud på X´eren.
Blot mine umiddelbare betragtninger.
Faktisk synes jeg at X10 out of the box viser SD bedre. Farverne out of the box får et lidt mere unaturligt præg (lidt som plasma sammenlignet med LCD) på G10´eren.
Og så er der også "støjen" på G10´eren som jo selvfølgelig opleves individuelt, og vel også kan være forskellig fra det ene G10 til det andet G10.
Jeg så også V10´eren, og den havde også lidt af det unaturlige præg i farverne, men man kan nok indstille sig ud af det.
Til slut så jeg noget HD materiale i en expert på X10´eren, og det så altså rigtig fint ud. Det er sikkert bedre på G10´eren, men det så nu også godt ud på X´eren.
Blot mine umiddelbare betragtninger.
27 maj 2009, 13:52
Okay tak. 
Har nu også set dem begge køre med TV, altså selve billedet vil jeg ikke betale det extra for at komme fra X10 til G10.
Men har ikke set hvordan det ser ud tilsluttet til PC og hvis man spiller PS3 på det fx.. Hmm ville jeg også godt vide.
Har nu også set dem begge køre med TV, altså selve billedet vil jeg ikke betale det extra for at komme fra X10 til G10.
Men har ikke set hvordan det ser ud tilsluttet til PC og hvis man spiller PS3 på det fx.. Hmm ville jeg også godt vide.
27 maj 2009, 14:59
Michael86 skrev:Hej alle sammen. Jeg har lige købt Panasonic's 37"x10y og vil gerne have det op at hænge på væggen. Aner ikke hvor jeg skal købe vægbeslag, og jeg kan heller ikke finde passende huller i bagsiden på tv'et. Det er min første fladskærm. Aner intet om PanasonicDustinhome har ret billige vægbeslag - jeg har selv lige købt et til mit G10 for kr. 177,- + fragt
27 maj 2009, 18:10
Man får et gratis vægbeslag med i Dustine Home.
http://www.dustinhome.dk/dp_1644.aspx
http://www.dustinhome.dk/pd_5010267376.aspx
http://www.dustinhome.dk/dp_1644.aspx
http://www.dustinhome.dk/pd_5010267376.aspx
27 maj 2009, 23:29
MHL skrev:Med mindre at jeg husker forkert, så står der da i anmeldelsen af X10'eren, at G10-modellen behandler HD bedre end X10'eren?Nu har jeg ikke ret mange ps3 spil, men alle dem jeg har er kun i 720p untagen GTA4, så 720p spil, vil vel blive vist fuldstændig korrekt på x10'eren... eller??
Og eftersom jeres spil til PS3 og Xbox360 er i HD - så burde svaret ligge lige for: G10 vil være bedre end X10.
28 maj 2009, 10:24
Vi har et 42" X10 til at stå hjemme i stuen, og vi er fint tilfredse.
Det kører 80% film og 20% tv + wii.
Filmene er fortrinsvist DVD, og en del bliver kørt ind fra vores PC.
Vi kommer fra et 24" CRT, så for os var alt en forbedring - det er lidt trættende at se film på sådan en, når man sidder 4m væk...
Vi er helt på det rene med at G10 vil have en bedre kvalitet til BD, men i øjeblikket er alle vores film pånær én DVD, som ikke får fortjeneste af Full HD aligevel, så vi mener ikke de ekstra penge for et G10 har været det værd.
Hvis man er mere kompromisløs end os omkring billedkvalitet, ville G10 stå stærkere i sammenligningen.
Det kører 80% film og 20% tv + wii.
Filmene er fortrinsvist DVD, og en del bliver kørt ind fra vores PC.
Vi kommer fra et 24" CRT, så for os var alt en forbedring - det er lidt trættende at se film på sådan en, når man sidder 4m væk...
Vi er helt på det rene med at G10 vil have en bedre kvalitet til BD, men i øjeblikket er alle vores film pånær én DVD, som ikke får fortjeneste af Full HD aligevel, så vi mener ikke de ekstra penge for et G10 har været det værd.
Hvis man er mere kompromisløs end os omkring billedkvalitet, ville G10 stå stærkere i sammenligningen.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto