Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Flatpanels

Nu har jeg studeret dette forum i fler måneder og har fundet frem til et af de 3 ovenstående.

1. Nu er der ingen test af V10´ern endnu, men mangler svar på om den er de 3-3500,- mere værd end en G10?

2. Hvis en V10 er det mere værd, skulle man så gå næste skridt og se om man kunne finde en af de få Pioneer 5090H der er tilbage? Problemet ved den er bare at der skal man ha en ekstra box stående da den ikke har DVB-C tuner og det vil jeg helst undgå. Og så er jeg lidt usikker ved at købe en skærm af ældre dato (selvom det skulle være det bedste tv ever) O-O

3. Sidste spørgsmål som i nok ikke kan svare på endnu men som jeg forhåbentlig får svar på inden længe er om V10´eren kan hamle op med Pioneer´eren?

Er meget i tvivl mellem de 3 skærme. O_O
Af Illgor
Som du selv skriver så kan du jo vente på anmeldelsen, men til dit sidste spg så skulle der vist stadig være lidt vej fra v10 til pionoeers...rent billedemæssigt i hvert fald. Så er der jo det med tunerne og tykkelse/design/evt larm ?
mebsen skrev:Hej Flatpanels

Nu har jeg studeret dette forum i fler måneder og har fundet frem til et af de 3 ovenstående.

1. Nu er der ingen test af V10´ern endnu, men mangler svar på om den er de 3-3500,- mere værd end en G10?

2. Hvis en V10 er det mere værd, skulle man så gå næste skridt og se om man kunne finde en af de få Pioneer 5090H der er tilbage? Problemet ved den er bare at der skal man ha en ekstra box stående da den ikke har DVB-C tuner og det vil jeg helst undgå. Og så er jeg lidt usikker ved at købe en skærm af ældre dato (selvom det skulle være det bedste tv ever) O-O

3. Sidste spørgsmål som i nok ikke kan svare på endnu men som jeg forhåbentlig får svar på inden længe er om V10´eren kan hamle op med Pioneer´eren?

Er meget i tvivl mellem de 3 skærme. O_O
hvis du vil have det næst bedste så hedder det 5090H eller den bedste en krp model

test

krp
http://www.avforums.com/reviews/Pioneer ... eview.html

v10
http://www.avforums.com/reviews/Panason ... eview.html

når en 5090H får en kalibrering er billedet næsten ens med krp

en 5090H har heller nogen blæser som kører hele tiden, kun hvis den bliver rigtig varm. Der skal rigtig meget til om sommeren måske.

held og lykke med dit valg
Af mebsen
Tak for svarene.

Har lige haft ringet til min lokale Panasonic forhandler og han har både en G10 og en V10 stående som jeg kan få en demo af.. Tror det blir en af de to. 8)