Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Illgor
Har fået at vide at V10 kommer på lager midt i maj.
Så nu er der ikke så lang tid tilbage for os som går og venter på nyt 50" :p
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
jimmi_f skrev: Men det med kalibrering - Er der andet i det end at indstille den til de værdier du har angivet?
Nej ikke umiddelbart. Alternativt laver man en fuld kalibrering, hvor man også går ind i en speciel service menu. Det anbefales dog ikke af andre end professionelle.
Af Illgor
Ville bare lige informere at PPradio nu har en leveringsdato på de nye V10 modeller.
42V10 - 15. maj
50V10 - 25. maj

Så kan vi bare glæde os ;)
Af Saway
P42V10 bliver leveret til Panasonics lager i Göteborg d. 15. maj og kan så leveres derefter.

Der er i øvrigt kommet danske specs på flere modeller på Panasonic.dk (dvs. v-serien, g15 etc).
Af Illgor
Ved ikke om det er kommet for øre ...men ville da lige sige at der nu ifølge ppradio skulle være en Z11 model på vej med release i Juni.
En tro kopi af Z1, dog ikke med trådløs overførsel til boks. Man må vel næsten gå ud fra at det så bare bliver et enkelt kabel.
Af Kief
Rasmus Larsen skrev:Og så har jeg netop fået Panasonics V10 serie ind ad døren. Tjek forsiden af Flatpanels.dk :)
Sejt! ... hurry hurry hurry :p
Af mebsen
Rasmus Larsen skrev:Og så har jeg netop fået Panasonics V10 serie ind ad døren. Tjek forsiden af Flatpanels.dk :)
Hej Flatpanels!

Er ny på dette forum.
Står og skal til at ha nyt tv og det blir enten en 50G10 eller en 50V10.
Nu har jeg kun set test af G10´ern så Rasmus vil du ikke være venlig lige at teste den V10 du har stående? :) :p
Ved nemlig ikke om den er de 3-3500 mere værd?
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14