Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af rapsac
Som nogen måske har bemærket har jeg også en X10´er til salg.

Sagen er den, at for 4 uger siden ødelagde min datter det 4 år gamle 42" pv500... heldigvis havde vi tegnet en forsikring- i ved, dem man ALDRIG får brug for bla bla bla..... Da jeg er utålmodig anlagt kunne jeg selvfølgelig ikke vente med at få det repareret og gik straks igang med at kigge på nyt tv. Det stod så imellem en G10 og en X10 og faldt så ud til sidstnævnte. I dag bliver jeg så kontaktet af butikken som fortæller, at jeg er tilkendt et nyt TV da det gamle er totaltskadet. Her kommer så det NOGET overraskende. Mit PV500 skal erstattes af en 42" V10??

Dette har jeg så fået lov til at bytte om til en 50" G10 i stedet og denne sælges nu. Den bliver leveret hos mig i morgen torsdag eller fredag og bliver ikke pakket ud- dvs. fabriksny!

Skærmen vil kunne afhentes i Rødovre ellers sendes på købers regning.

PRIS: Den kan fåes på nettet til 12.700,-. Min pris vil selvfølgelig være lavere, så bare byd- men realistiske/seriøse bud, tak

Obs, min X10 er stadig til salg hvis nogen vil byde den rigtige pris... men har absolut intet imod at skulle beholde denne da det er en dejlig skærm.
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Det var heldigt :D

Jeg byder 8.700 kr. og kan hurtigt hente det i Rødovre 8)
Af Marlowe
Hvilken forhandler er det fra og hvilken garanti er der på det?
Af Hjarsen
Hvad sælger du din X10 for, og hvor mange tommer er det.. Og hvor brugt er det osv.?, og hvor er det købt?.
Af nizzen
Hvad vil transport til Esbjerg koste?

Er der ekstra sikring med denne?
Af rapsac
den er fra milo radio i rødovre. ingen ekstra forsikring pt.

transport til esbjerg- fisk.

Hjarsen- PB sendt

Thomas- bud noteret- men vil gerne stadig højere op...
Af rapsac
SOLGT- Tråd kan lukkes :)
Af Hjarsen
Har du også solgt din X10 ?.. ellers hvad er din mindste pris.. :)