Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BrianH
Jeg vil give 6.000, hvis jeg selv skal hente det. Elektronik falder 30% i samme øjeblik apparatet forlader butikken.
Nyprisen er 8.700, så brugtprisen er 6.000,-
Af Kjeldal
Til Hjarsen:

Nu kan jeg jo sagtens spille klog da jeg har købt!

Men...har fulgt med herinde og lært meget inden jeg købte og jeg har herved set dit indlæg mange steder ang X10 eller G10.

Mit råd vill være at du skal gøre op med dig selv hvad der er vigtigst for dig:

At du kan få værdi for pengene, dvs. X10 eller du ved allerede nu at du vil ærgre dig over du ikke fik Full HD osv..

Hvis du vælger X10 så får du et TV der er helt fint når det hænger på væggen. Her er ikke andre at sammenligne med så billedet virker fint og du vil kunne glæde dig over ikke at have kastet for meget efter et TV der alligevel er forældet dagen der går ind ad døren (kommer hele tiden nye og bedre)

Eller hvis du vælger G10 så VED du at du har fået det bedste af de 2 du overvejede og de 3000 er alligevel ikke andet end en meget god aften i byen og du glemmer snart ekstra prisen.

Personligt er det værdi til pengene der gør mig glad, men er jo forskelligt.
Af Hjarsen
Kjeldal..

Okay tak for svaret.

Men ved du hvad forskellen vil være på de to TV, fx hvis man spiller fifa på en playstation 3. Eller om det vil se lidt dumt ud at tilslutte den computeren og se film via. computeren..?

Thomas
Af keler
Benyt nu nogen af de andre 1000 tråde der er om x10 og g10 til at diskutere fordele og ulemper. Dette er en salgstråd.

Ontopic: Cinemagics pris er vel parrallel?
Jeg mener at 7000,- kr. er MAX for et 3 ugers brugt tv.

Byttv.dk har det også til 8700,- og det er jeg ret sikker på ikke er parrallel import. Dette er helt nyt og med 2 års garanti.
Af Hjarsen
CineMagics panasonic TV er ikke parralel import heller, de er danske og godkendt af boxer også.
Af rapsac
tråd kan lukkes...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nu har jeg desværre ikke været hjemme til at reagere på klager, men for fremtiden så slettes disse åbenlyse tilsidesætninger af trådstarters ønsker. Når der bedes om at holde uvedkommende indlæg ude af snakken, så forhold jer venligst til det!
Af rapsac
undrede mig også over den manglende moderering... men bedre sent end aldrig :)