Log ind med sociale netværk
26 maj 2009, 19:21
Det kunne da f. eks være meget spændende at få anmeldt deres nye Beovision 8-40.
BrianH skrev:Det tror jeg ikke. B&O ville næppe lægge fjernsyn til, hvis nu konklusionen blev negativ.Sådan tror jeg dog ikke B&O tænker. Jeg har set B&O tv anmeldt på flere udenlandske websites. Og fra flatpanels.dk synes jeg ikke B&O behøver at frygte noget, da alle anmeldelser her er yderst kompetente og fair udført.
Det kunne da f. eks være meget spændende at få anmeldt deres nye Beovision 8-40.
26 maj 2009, 19:42
B&O er til en lille gruppe som vægter b&o design meget højt, tror heller ikke et B&O vil se særlig godt ud sammen med de andre test. uanset om b&O fans er tilfredse eller ej med deres tv.
det havde været noget andet hvis b&o udviklede deres eget panel
BrianH skrev:Det tror jeg ikke. B&O ville næppe lægge fjernsyn til, hvis nu konklusionen blev negativ.er helt enig
B&O er til en lille gruppe som vægter b&o design meget højt, tror heller ikke et B&O vil se særlig godt ud sammen med de andre test. uanset om b&O fans er tilfredse eller ej med deres tv.
det havde været noget andet hvis b&o udviklede deres eget panel
26 maj 2009, 19:59
Det ville være sjovt at teste og sikkert også at læse, men lad os se det i øjnene - hovedparten af de personer, der besøger vores side, er ikke målgruppen for B&O. Når hovedparten af problemerne herinde omhandler, om det kan betale sig at opgradere fra X10 til G10, så har man nok ikke kontanter til et Beovision 7. Beovision 8 kunne måske ramme nogle brugere, men det vil stadig være få. Så kan vi ligeså godt gå linen ud, og forsøge at få 103" modellen 
Dette skal ikke forstås som om vi ikke er interesserede i at teste et B&O TV. Jeg siger blot, at målgruppen ikke rigtigt er at finde blandt vore gæster.
Dette skal ikke forstås som om vi ikke er interesserede i at teste et B&O TV. Jeg siger blot, at målgruppen ikke rigtigt er at finde blandt vore gæster.
26 maj 2009, 22:51
De udenlandske reviews jeg har læst om B&O tv, har alle ros til såvel billedkvalitet men i særdeleshed til lydkvaliteten. Så rent lyd og billedmæssigt falder deres tv absolut ikke igennem. Design får megen ros, men prisen og manglende indstillingsmuligheder og for få tilslutningsmuligheder ankes der til gengæld kraftigt over ofte med et fald i totalkarakteren til følge.
Jeg fastholder, at det kunne være interessant med en anmeldelse, når I engang får tid, da Beovision 8 seriens målgruppe jo netop er "folket".
yakken skrev:Det ville være sjovt at teste og sikkert også at læse, men lad os se det i øjnene - hovedparten af de personer, der besøger vores side, er ikke målgruppen for B&O. Når hovedparten af problemerne herinde omhandler, om det kan betale sig at opgradere fra X10 til G10, så har man nok ikke kontanter til et Beovision 7. Beovision 8 kunne måske ramme nogle brugere, men det vil stadig være få. Så kan vi ligeså godt gå linen ud, og forsøge at få 103" modellenDer er da folk herinde, som for ikke så længe siden gerne smed 20-30K efter en Pioneer. Så er der vel også folk, der evt kunne være interesseret i Beovison 8-32 til godt 20K eller Beovision 8-40 til godt 30K.
De udenlandske reviews jeg har læst om B&O tv, har alle ros til såvel billedkvalitet men i særdeleshed til lydkvaliteten. Så rent lyd og billedmæssigt falder deres tv absolut ikke igennem. Design får megen ros, men prisen og manglende indstillingsmuligheder og for få tilslutningsmuligheder ankes der til gengæld kraftigt over ofte med et fald i totalkarakteren til følge.
Jeg fastholder, at det kunne være interessant med en anmeldelse, når I engang får tid, da Beovision 8 seriens målgruppe jo netop er "folket".
27 maj 2009, 13:48
jeg har da også lige købt et pioneer 500M til og læser på disse sider. Men for de sammen penge hedder det et bedre billede og en 50 tommer.
Men de fleste herinde kan jo ikke vælge mellem en x10 eller g10. Samt om de har råd til et nyt anlæg til 2000 kr.
Jeg har da ikke noget i mod en anmeldelse, men dette site er ikke målgruppen
fodboldgal skrev:yakken har jo ret.yakken skrev:Det ville være sjovt at teste og sikkert også at læse, men lad os se det i øjnene - hovedparten af de personer, der besøger vores side, er ikke målgruppen for B&O. Når hovedparten af problemerne herinde omhandler, om det kan betale sig at opgradere fra X10 til G10, så har man nok ikke kontanter til et Beovision 7. Beovision 8 kunne måske ramme nogle brugere, men det vil stadig være få. Så kan vi ligeså godt gå linen ud, og forsøge at få 103" modellenDer er da folk herinde, som for ikke så længe siden gerne smed 20-30K efter en Pioneer. Så er der vel også folk, der evt kunne være interesseret i Beovison 8-32 til godt 20K eller Beovision 8-40 til godt 30K.
jeg har da også lige købt et pioneer 500M til og læser på disse sider. Men for de sammen penge hedder det et bedre billede og en 50 tommer.
Men de fleste herinde kan jo ikke vælge mellem en x10 eller g10. Samt om de har råd til et nyt anlæg til 2000 kr.
27 maj 2009, 13:56
B&O tilhængere ønsker så bare at opprioritere design og funktionalitet i forhold til øvrige produkter fra firmaet.
En anmeldelse vil absolut have sin berettigelse, da det jo er B&O's billigste model.
xcardman skrev:Men du har brugt de samme penge. Det var ligesom det, der var yakkens hovedargument.fodboldgal skrev:yakken har jo ret.yakken skrev:Det ville være sjovt at teste og sikkert også at læse, men lad os se det i øjnene - hovedparten af de personer, der besøger vores side, er ikke målgruppen for B&O. Når hovedparten af problemerne herinde omhandler, om det kan betale sig at opgradere fra X10 til G10, så har man nok ikke kontanter til et Beovision 7. Beovision 8 kunne måske ramme nogle brugere, men det vil stadig være få. Så kan vi ligeså godt gå linen ud, og forsøge at få 103" modellenDer er da folk herinde, som for ikke så længe siden gerne smed 20-30K efter en Pioneer. Så er der vel også folk, der evt kunne være interesseret i Beovison 8-32 til godt 20K eller Beovision 8-40 til godt 30K.
B&O tilhængere ønsker så bare at opprioritere design og funktionalitet i forhold til øvrige produkter fra firmaet.
En anmeldelse vil absolut have sin berettigelse, da det jo er B&O's billigste model.
Senest rettet af tarok 27 maj 2009, 19:10, rettet i alt 2 gange.
27 maj 2009, 14:18
Jeg kan få en Beovison 8-32 til de samme penge.
men prisen er ikke afgørende for mig, men målgruppen.
Hvis man er b&o fan er det ikke prisen men design og andre ting.
der er jo nok ikke mange som kigger her, der har tænkt sig og købe en beovision
27 maj 2009, 15:18
Jeg er ikke sikker på, at det er helt rigtigt.
B&O's målgruppe for Bevision 8 er jo netop den alm. dansker. Et tv der skulle afløse deres populære MX-serie (CRT).
xcardman skrev:Jeg kan få en Beovison 8-32 til de samme penge.Det er jo en tolkningssag. Hvordan ved du det?
B&O's målgruppe for Bevision 8 er jo netop den alm. dansker. Et tv der skulle afløse deres populære MX-serie (CRT).
27 maj 2009, 16:13
deres mx serie viser jo langt bedre billede end noget lcd. Hvis man ikke ser HD. der er klasser til forskel. Der havde de jo et tv som både kunne vise et rigtig godt billede og havde et flot design.
Ingen almindelig dansker køber et 32 tommer tv til 20.000 kr i dag.
Men en bestemt målgruppe gør.
tarok skrev:man køber vel ikke en Beovison 8-32 for bedste billede, så er der jo kun design og andre ting tilbage.xcardman skrev:Jeg kan få en Beovison 8-32 til de samme penge.Det er jo en tolkningssag. Hvordan ved du det?
der er jo nok ikke mange som kigger her, der har tænkt sig og købe en beovision![]()
deres mx serie viser jo langt bedre billede end noget lcd. Hvis man ikke ser HD. der er klasser til forskel. Der havde de jo et tv som både kunne vise et rigtig godt billede og havde et flot design.
27 maj 2009, 17:19
xcardman skrev:Ingen almindelig dansker køber et Pioneer 50" plasma til 20.000 kr. i dag.tarok skrev:man køber vel ikke en Beovison 8-32 for bedste billede, så er der jo kun design og andre ting tilbage.xcardman skrev:Jeg kan få en Beovison 8-32 til de samme penge.Det er jo en tolkningssag. Hvordan ved du det?
der er jo nok ikke mange som kigger her, der har tænkt sig og købe en beovision![]()
Senest rettet af tarok 27 maj 2009, 17:26, rettet i alt 1 gang.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto