Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Shtennek
Hej hej.

Mig og kæresten står og skal flytte sammen.
Vi skal derfor ud og låne penge til diverse ting.

Konen har derfor (jaaah. Jeg er er en af de heldige :D) valgt at så kan vi sku ligeså godt låne penge til en fladskærm også.

Hun har følgende krav:

- MAX. 6500
- min. 37"

Da jeg ikke har så meget forstand på, det hele ville jeg lige høre herinde.

Rummet det kommer til at stå i er rimelig lyst, så et LCD er vel at foretrække frem for et plasma?

Det det skal bruges til er hovedsagligt til at se film på (i starten DVD, men senere Blu-ray), og Xbox (med HDMI).

Jeg har kigget lidt på et Panasonic PX80, da det får meget ros. Men så vidt jeg husker er det et plasma TV?

Vi kommer til at sidde ca. 3-4 mtr. fra skærmen.

Hvad kan i anbefale herinde? :)

På forhånd tak for hjælpen :D

/Kenneth
Af BrianH
Shtennek skrev:Hej hej.

Konen har derfor (jaaah. Jeg er er en af de heldige :D) valgt at så kan vi sku ligeså godt låne penge til en fladskærm også.

/Kenneth
Har konen slet ikke noget imod du flytter sammen med kærresten? :D Sådan en kone vil jeg også have :p
Af Shtennek
BrianH skrev:
Shtennek skrev:Hej hej.

/Kenneth
Har konen slet ikke noget imod du flytter sammen med kærresten? :D Sådan en kone vil jeg også have :p
Baaah... Du ved hvad jeg mener :D :p
Af Nick_S
Med dit budget er Panasonic X10Y det eneste "rigtige" valg. Der er lige lavet en test af den, som kan findes på forsiden :)
Af Shtennek
Nick_S skrev:Med dit budget er Panasonic X10Y det eneste "rigtige" valg. Der er lige lavet en test af den, som kan findes på forsiden :)
Super :) Det vil jeg lige kigge på :)

En der evt har et link til, hvor det kan købes?
Af Hjarsen
Du kan købe den på Cinemagic.dk nok det billigste sted, og det er også godt og stabilt.