Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Er der nogen der kunne være interesseret i sådan en bytte handel ?

PX80 er fra september måned, købt i sparshop for 8200 kr og er selvfølgelig med dansk garanti, står som nyt..

Jeg har ingen ide om jeg bliver snydt eller personen med Sony'en bliver, men ret endelig på mig, hvis det er :)

Bemærk venligst personen helst skal bo i Aalborg området, så byttet kan foregå face to face :)
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Skal du da bruge den til tekstbehandling?
Ellers kan jeg ikke se hvorfor du vil have et dårligere tv?
Af serano
Mit svar på lignende spørgsmål på recordere.dk:

Jeg overvejer kraftigt at anskaffe mig Ps3 (både bluray og spil), derudover vil jeg også gerne have glæde af Digital Tuner. Jeg har osse et Media Center, som ville være bedre at bruge i Full HD fremfor PX80 mindre opløsning (kan ikke lige de præcise tal), specielt når man tænker på surf og arbejde i diverse programmer :) Det skal så også siges jeg har brugt Tv'et til bluray klip fra computeren og der har ikke været det mindste at klage over.

Har bestemt været tilfreds med Tv'et, men punkterne ovenfor begynder efterhånden at opveje den (bedre?) billedkvalitet på PX80eren.
Brugeravatar
Af Filip_kbh
... men på en 40" skærm kan du slet ikke set at det er Full HD med mindre du sidder ca. 1 meter fra skærmen, og det gør vel de færreste?
Af mcmejsner
... men på en 40" skærm kan du slet ikke set at det er Full HD med mindre du sidder ca. 1 meter fra skærmen, og det gør vel de færreste?
Når vi snakker om PS3, så har opløsningen noget at skulle sige i forbindelse med korrekt visning af menu'er osv. da hvis du køre med 720p f.eks. har mindre overblik over menu'er end med 1080p.

Har selv en Pana PZ70, og er utrolig glad for, at have valgt et med FullHD..

Så det er nok ikke helt forkert af ham, at skifte til højre opløsning bla. pga. brug sammen med en PS3, hvis du spørger mig.