Log ind med sociale netværk

27 maj 2009, 13:04

rapsac skrev: Er selvfølgelig åben over for (seriøse/realistiske) budhvis ikke i har noget relevant at bidrage med bedes i venligst holde mund, tak
									  27 maj 2009, 14:38

Det pågældende tv kan fåes til 8.700 leveret til døren af Cinemagic:
http://www.cinemagic.dk/shop/panasonic- ... 4692p.html

rapsac skrev:Du forlanger en hel ekstrem, grotesk og latterlig pris for dit BRUGTE tv, og så forventer du at blive taget seriøs?!?rapsac skrev: Er selvfølgelig åben over for (seriøse/realistiske) budhvis ikke i har noget relevant at bidrage med bedes i venligst holde mund, tak
Det pågældende tv kan fåes til 8.700 leveret til døren af Cinemagic:
http://www.cinemagic.dk/shop/panasonic- ... 4692p.html
									  27 maj 2009, 14:47

Så læs dog hvad manden skriver: "seriøse/realistiske bud modtages". Hvis i har nogen som helst negative reaktioner på denne tråd, så satser jeg mine penge på at det er helt i orden i trykker tilbage i browseren og læser videre i andre topics..

rapsac skrev: Er selvfølgelig åben over for (seriøse/realistiske) budJøsses!
Så læs dog hvad manden skriver: "seriøse/realistiske bud modtages". Hvis i har nogen som helst negative reaktioner på denne tråd, så satser jeg mine penge på at det er helt i orden i trykker tilbage i browseren og læser videre i andre topics..
									  27 maj 2009, 14:48

, mere har JEG ikke brug for. 
Der er et ret godt udtryk, der lyder nogenlunde sådan:
"Ærgelsen over dårlig kvalitet varer længere en glæden ved at have sparet nogen penge."

Hjarsen skrev:Hehe lige mine ord.Det er jeg ikke den rette at svare på. Jeg er pt. ikke ligefrem en entusiast. Jeg forlanger pt. blot et tilfredstillende tv-billede i forhold til pris. Det opfylder mit "gamle" px80
SD2100
Hvad ville du helst tage G10 eller X10 ?.. Hvis man tænker pris i forhold til hvad man får også.
Der er et ret godt udtryk, der lyder nogenlunde sådan:
"Ærgelsen over dårlig kvalitet varer længere en glæden ved at have sparet nogen penge."
									  27 maj 2009, 14:51

Det indledende tilbud på 6500, var MEGET seriøst.

Klaus- skrev:Det kunne jo være, at nogen troede, at det var et godt tilbud. Jeg synes, at det er på sin plads at gøre opmærksom på, at man bliver taget i enden, hvis man køber pågældende tv til 9000.rapsac skrev: Er selvfølgelig åben over for (seriøse/realistiske) budJøsses!
Det indledende tilbud på 6500, var MEGET seriøst.
					Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto