Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

What to do?

Kan få alle kanalerne frem på DVB-C fra Stofa, via Irdeto CA-modul og kort.

Men de er alle "krypteret". Når jeg vil foretage en manuel indstilling på autosøgning skal jeg skrive "0" i netværks-ID, men kommer bare et tomt felt, så det kan ikke lade sig gøre. TV'et ændre selv til "1".

Hvordan har I andre fået DVB-C kanaler via Stofa på Jeres Panasonic??

Har TXP42C10Y

Hep Nikolaj
Af DiskoBuller
Har fundet ud af at vælge Netværks-ID "0" gennem den svenske.

Men der er stadig ikke billede... Kun på TV2SPORT?!!

Hvad er problemet mon??
Af nAlen
Går ud fra du har fundet ud af det efter en lille måned, men til andre der kunne sidde med samme problem...

Jeg ringede til stofa og meldte E16 fejlen(kryptering), han sendte en opdatering til kortet og 2 minutter efter havde jeg alle mine kanaler på dvb-c... Nemt og smertefrit :)

Og det er med netværksID "1", som G10 åbenbart ik lige vil ændre på :)
Af ckn
Har også Panasonic og Stofa... Mit netværks-ID står til "automatisk"
Når jeg tænder fjernsynet får jeg også E16-fejlen, men der går måske 5 sek, så finder den ud af det... Er det tuneren der skal ind og kigge på kortet eller hvad? Er det noget jeg bør kontakte Stofa om?
Af nAlen
Mine kommer godt nok ikke med E16 fejlen, men de er lige krypteret i et par sekunder indtil tvet aflæser kortet.. Det generer mig ikke grænseløst, men det går klart langsommere at skifte kanal end ved eksempelvist analog signal.

Om det er "fejl" nok til at du skal brokke dig ved jeg ikke.. Hvis den gør det hver gang du skifter kanal ville jeg nok lige ringe til dem, og få dem til at sende en opdatering afsted til kortet...
Af ckn
Fjernsynet hopper i hvert fald lige ind i en menu, hvor den skriver noget med E16.. Men den gør det kun når man tænder tv'et... Der er ikke noget ved kanalskift... Men man kan vel altid lige prøve at kontakte Stofa...
Af nAlen
Jeg fik først mit i sidste uge, og digitalkortet her i Onsdags, så kan desværre ikke fortælle dig hvorvidt det bare re "sådan det er", eller en decideret fejl..

Den gør det ikke her, men med de "sjove" ting jeg har oplevet med digital signalet indtil videre, ville det da ik undre mig om den fandt på det senere :)

Men det er bare at ringe ind til dem, deres hotline har vist åbent til 20.00 og de kan smide en opdatering til kortet derfra... 5 minutter efter er det ordnet :)
Af Nicolaj!
Er der nogen af jer der har stofa og et CA modul, der har problemer med at det "taber" kanalerne, som nogle af dem fra Yousee har? http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=11257
Jeg har nemlig lige bestilt et X10Y og vil gerne bruge dekoderkortet i stedet for Zaptor :) Så rart nok lige at vide om der er et bestemt der skal købes..
Af nAlen
Har som sagt kun haft mit kørende en 3 dage, men den har da ikke smidt dem endnu... Eneste der generer lidt, er at den måske er lidt "sløv" til at skifte når de er dvb-c tuneren, ellers ingen ballade her :)