Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Snedkerkim
Nu er jeg ikke vildt tv teknisk anlagt, so here goes.

Jeg har planlagt at købe ovenstående skærm, men den mangler C tuneren til vores kabeltv.

Sidst jeg talte med den lokale expert pusher om problemet, nævnte han noget med et kort, der skulle være plads til i tv'et - kan det passe :(

Den helt basale årsag til mit spørgsmål er, at jeg i grunden gerne vil være fri for at anskaffe den berømte samsung boks :), men igen - kan det lade sig gøre?...

På forhånd tak...
Af lennon
Desværre. Pioneer 5090H har som sagt ikke DVB-C tuner, og derfor er en ekstern tunerbox nødvendig. I dit tilfælde Samsung boxen.Jeg har selv boxen i et Panasonic-setup med en multiremote, og synes faktisk bedre og bedre om det.

Men Pio5090H er under alle omstændigheder så forbandet meget bedre end alle alternativer med indbygget DVB-C tuner, at du bør sluge kamelen . . ! Undrer mig at du overhovedet kan finde en Pio 5090H ?
Af Snedkerkim
Ok, så må jeg prøve at gabe over den :)

Der hænger jo nogle enkelte rundt omkring ved diverse forhandlere, som dog stadig er en anelse dyre...

Den her er en brugt skærm med et par måneder på bagen, men det kan nu ikke afskrække mig - har haft mit nuværende 32" Grundig i små 14 år nu...

Nu vi er ved den her kære Samsung boks - skulle der tilfældigvis være én, der har en med harddisk i til salg er jeg interesseret køber :p
Af lennon
Snedkerkim skrev:Ok, så må jeg prøve at gabe over den :)

Der hænger jo nogle enkelte rundt omkring ved diverse forhandlere, som dog stadig er en anelse dyre...

Den her er en brugt skærm med et par måneder på bagen, men det kan nu ikke afskrække mig - har haft mit nuværende 32" Grundig i små 14 år nu...

Nu vi er ved den her kære Samsung boks - skulle der tilfældigvis være én, der har en med harddisk i til salg er jeg interesseret køber :p
Bør nok ikke sælge min,da jeg har en lejeaftale med You-See ;;) Hvilket jeg også vil anbefale, - da man så kan udskifte hvis der kommer nyt,opsige hvis man vil på sat. - måske flytter bopæl ? osv
Af xcardman
Snedkerkim skrev:Nu er jeg ikke vildt tv teknisk anlagt, so here goes.

Jeg har planlagt at købe ovenstående skærm, men den mangler C tuneren til vores kabeltv.

Sidst jeg talte med den lokale expert pusher om problemet, nævnte han noget med et kort, der skulle være plads til i tv'et - kan det passe :(

Den helt basale årsag til mit spørgsmål er, at jeg i grunden gerne vil være fri for at anskaffe den berømte samsung boks :), men igen - kan det lade sig gøre?...

På forhånd tak...
en 5090H har sattuner til canal digital. Det kan være det han mener med kort.

men kort sagt leve med en boks og får noget at bedste du kan få
min pioneer 500M. Den har jo ingen tuner og jeg er også ligeglad for har en sat tuner og jeg optager meget.