Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Overvejer at sælge mit TV, så ville da lige høre hvad jeg evt. kunne få for det :)
Fejler intet, er brugt utroligt lidt og der medfølger en 5 års udvidet service forsikring fra fona hvor det er købt. Har ikke lige kvitteringen hos mig, men mener det er 3 eller 4 mdr. siden jeg købte tv'et.

Hvad vil i mene det kan sælges for? Jeg tænker selv at 7k er et godt sted at starte?

http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=8 ... 0609561310
Af sebastianchristensen
Ville tro 7K ville være et ret godt sted at starte pga. forsikringen...

Men lige meget hvad, er det stadig et brugt fladskærms tv du sælger, og i disse tider hvor du kan få meget kastet i narken, ville jeg nok være forberedt på at det sagtens kunne bliver 5-6K i stedet...

Just my 5 cents...
Af sd2100
Du vil sælge en brugt fladskærm. Ligegyldigt hvor lidt, den er brugt, så er og bliver det en brugt fladskærm. Og så er der lige kommet nye Samsung modeller.
Panasonic x10 er lige blevet testet herinde med godt resultat, så.....et realistisk bud ville være 4-5.000, hvis du sælger herinde eller et andet sted, hvor folk følger med i udviklingen. Men, jeg ønsker dig hel og lykke med salget.
Af Juiceren
sd2100 skrev:Du vil sælge en brugt fladskærm. Ligegyldigt hvor lidt, den er brugt, så er og bliver det en brugt fladskærm. Og så er der lige kommet nye Samsung modeller.
Panasonic x10 er lige blevet testet herinde med godt resultat, så.....et realistisk bud ville være 4-5.000, hvis du sælger herinde eller et andet sted, hvor folk følger med i udviklingen. Men, jeg ønsker dig hel og lykke med salget.
Det er jeg udemærket godt klar over. Men der hvor dette salg (hvis det blev en realitet) har sin "styrke" er at der forsikring på = Fuldstændig ligegodt om den har været brugt 24/7 siden jeg købte den, for hvis noget brænder af etc. inden for de næste 4 år og 7-9 måneder så bliver det enten repareret eller ombyttet uden problemer. Tv'et kan tilmed afhentes af fona.
Juiceren skrev:Overvejer at sælge mit TV, så ville da lige høre hvad jeg evt. kunne få for det :)
Fejler intet, er brugt utroligt lidt og der medfølger en 5 års udvidet service forsikring fra fona hvor det er købt. Har ikke lige kvitteringen hos mig, men mener det er 3 eller 4 mdr. siden jeg købte tv'et.

Hvad vil i mene det kan sælges for? Jeg tænker selv at 7k er et godt sted at starte?

Hvis du sælger det, i den blå avis - så kan du godt få 7000,- for det. Megte vigtigt, at du nævner før prisen i din anonnce, som du har givet for det incl. service forsikring. Folk går meget op i, hvad de spare i forhold til hvad det kostede for nyt.

Hvorfor vil du sælge dette lækker tv?
Af Juiceren
Tænkte også at det skulle til salg på dba eller gog hvis det var :)
Grunden til salg er at jeg igennem mit arbejde kan få en god personalepris på de nye "LED" LCD tv fra Samsung.
kskruger skrev:
Juiceren skrev:Overvejer at sælge mit TV, så ville da lige høre hvad jeg evt. kunne få for det :)

Hvis du sælger det, i den blå avis - så kan du godt få 7000,- for det. Megte vigtigt, at du nævner før prisen i din anonnce, som du har givet for det incl. service forsikring. Folk går meget op i, hvad de spare i forhold til hvad det kostede for nyt.

Enig i ovenstående. Folk (pøblen) går ekstremt meget op i hvormeget de kan spare, så er alternativerne ligegyldig. For de fleste (tror jeg) dba-læsere er plasma heller ikke et alternativ.
Måske skulle du nævne, at du sælger det for din mormor, der har dårlige øjne og derfor ikke har slidt så meget på billedet ;)
sd2100 skrev:
kskruger skrev:

Enig i ovenstående. Folk (pøblen) går ekstremt meget op i hvormeget de kan spare, så er alternativerne ligegyldig. For de fleste (tror jeg) dba-læsere er plasma heller ikke et alternativ.
Måske skulle du nævne, at du sælger det for din mormor, der har dårlige øjne og derfor ikke har slidt så meget på billedet ;)
Haha! Genialt ;)