Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ponduus
bjarnelund skrev:Ser spændende ud.... Er en playstation 3 et godt vlag som bluray afspiller..?
Det er den blu-ray afspiller som p.t har den hurtigste opstartstid og så leverer den et rigtig godt billede. Plus, at det jo er en konsol, så du kan finde dit indre barn frem igen. 8)
Af danji
Jeg købte denne infrarøde modtager til min PS3:

https://www.coolshop.dk/catalog/product ... )--for-ps3

Jeg har en gammel harmony remote (868 tror jeg den hedder), og den kan kun lære nogle af funktionerne, dvs. den har meget svært ved at registrere signalet når man "optager". Kunne være rart at høre om andre har haft succes med nyere harmony fjernbetjninger. Den jeg har havde også problemer med Viasat bredbåndstv (altså med at lære signalet fra fjernbetjeningen til samme).

Men harmony fjernbetjeningerne får den varmeste anbefaling herfra.
Af bjarnelund
Det eksisterende produkt fra logitech lyder jo som en mulighed. Kan den købes i DK, syntes ikke lige jeg kan finde det.. men er ikke en nørd på internettet - desværre
Af Ponduus
Hvis du snakker om det produkt som Malcolm_Y linker til, så kan du ikke finde det nogle steder fordi, det ikke er blevet frigivet endnu :)
Af bjarnelund
ok ja det var det... Men det kommer vel på det danske marked .. engang..?
Af Ponduus
Den gør den uden tvivl. Men uden pris og dato for det amerikanske marked, så bliver det svært at sætte en dato på.
Af Malcolm_Y
Hvilket lydanlæg kom du så frem til du skulle have ?
Af bjarnelund
Har desværre ikke bestemt mig endnu... syntes godt nok det er svært.. Men lige nu er det nok HK AVR 255 eller 355. Eller måske Onkyo 607 eller 706...

Gode forslag modtages gerne..