Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Henrik J
Kun 2 dage gammelt, så der er stadig 2 år minus 2 dages reklamationsret.

Dansk model. Købt hos Fleggaard i fredags.

Super billede både med analogt og digitalt signal, men jeg kan ikke leve med den blæsersummen, et plasma tv afgiver.

Pris: 8000 kr.

Tv'et står i Middelfart.
Af Hjarsen
Så er det parallel import.. dvs der ikke er MPEG 4 i ik..
Af Henrik J
Nej, der er både DVB-T og DVB-C Mpeg 4 tuner
Af Kief
hvorfor sælge så hurtigt?

Edit: ahh skulle bare lige læse tråden. Har du prøvet om dvb-c fungerer 100% nu når det er en tysk model?
Af Hjarsen
X10 modellen har da ikke den samme summen vel??, da den ikke har en blæser indbygget som G10 har...
Af xcardman
Hjarsen skrev:X10 modellen har da ikke den samme summen vel??, da den ikke har en blæser indbygget som G10 har...
nej en x10 har ikke blæser
Af Henrik J
Kief skrev:hvorfor sælge så hurtigt?

Edit: ahh skulle bare lige læse tråden. Har du prøvet om dvb-c fungerer 100% nu når det er en tysk model?
Som jeg skrev tidligere er det efter sigende være en dansk model købt hos Fleggaard, deraf "E" typebetegnelsen for enden.

Jeg har prøvet DVB-C med Stofa. Indtil videre har jeg dog kun set billeder på DR1, DR2, TV2, DR Update og Astra Promo HD kanalen, da de øvrige kanaler er krypterede. Der følger ikke en kortlæser til at putte i skærmens "Common Interface" med til skærmen. Kortlæseren skal man åbenbart købe særskilt. Jeg har derfor ikke haft mulighed for at teste de krypterede kanaler endnu.

Du ukrypterede kanaler står dog supergodt.

Tuneren finder alle kanaler inkl. TV1000 og Canal+ kanaler, som jeg ikke har købt adgang til. Alle kanaler indgår også i den elektroniske program guide, som tv'et er udstyret med. Der er derfor fuldt overblik over dagens program på alle kanaler.
Senest rettet af Henrik J 25 maj 2009, 22:57, rettet i alt 1 gang.
Af Krøller
Blæsersummen.... ???
hvordan skal det forståes.... :s
hvornår er det, at dét summer og hvor højt?
hvade egentlig tænkte at jeg ville se/købe sådan et...
Af Henrik J
Krøller skrev:Blæsersummen.... ???
hvordan skal det forståes.... :s
hvornår er det, at dét summer og hvor højt?
hvade egentlig tænkte at jeg ville se/købe sådan et...
Det siger nogenlunde som en harddisk-optager. Så det er ikke specielt meget, men det er hørbart ved lav lydstyrke.
Af Henrik J
Jeg har besluttet mig for at sælge skærmen til højest bydende.

Deadline for bud er lørdag den 30. maj kl. 10.00

Højeste bud ligger pt. på kr. 7300.

Skærmen er som skrevet ovenfor spritny og uden skrammer eller andre fejl. Der medfølger naturligvis original emballage, manualer, fjernbetjening m.v.
Af Hjarsen
Må jeg høre, hvorfor køber du en skærm som du vil sælge 2 dage efter. Virker som om der er en specifik fejl ved produktet.. Og så du er så desperat efter at komme af med den.?

Mvh,
Thomas
Af xcardman
er den uden kvittering, man har jo 14 dages retur ret ved køb på nettet.
eller har du ingen mulighed for at sende det tilbage.
Af Hjarsen
Også mere det jeg sidder og tænker på, hvorfor så ik returnere det..
Af BrianH
Hjarsen skrev:Også mere det jeg sidder og tænker på, hvorfor så ik returnere det..
Godt spørgsmål... Hvad ville man gøre? Returnere det og få knap 9.000,- tilbage, elelr sælge det til 7.000,-

Hvis det er købt i en "fysisk" er der dog vist ikke fortrydelsesret.