Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MacDuster
Ja, vi har i husstanden to fladskærms-tv. Papa er begyndt at undersøge det med digital-tv... Ud fra Yousees hjemmeside kan jeg se man kan leje en HD-boks i 6 mdr. og abonnement i 6 mdr. koster 721,-.
Med dén aftale, så er det kun ens nuværende tv-pakke der bliver digital, ik?

Men som sagt har vi to fjernsyn - jeg har mit eget... jeg vil selvfølgelig gerne have digital også, men kan se at en HD-boks koster 2199,-!!! Så spørger jeg så: Kan jeg stadig modtage analogt signal mens min far modtager digitalt nede i stuen???

Hvad er mine muligheder her?
Af Yankee
Du vil beholde din nuværende programpakke.
Du skal så bruge én digital box pr. fjernsyn, medmindre du har indbygget mpeg-4 tuner.

Du vil så skulle betale for boksen, kortafgift og en programpakke (den billigste koster vist 79 kroner ca.).

Du kan eks. vælge favoritpakken, hvor du så kan vælge et antal kanaler fra en liste - altså kanaler UDOVER den pakke, du i forvejen modtager. Der er også en række "bonus-kanaler", der automatisk bliver tilføjet din pakke når du får digital-tv (Kanal5 HD, TV2 Sport HD o.l.).