Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jamo
hej med jer

Jeg har fået et træls problem. Jeg bemærkede på mit tv at det, lige pludselig, viser lidt for dårligt billede. jeg fandt hurtigt ud at det er signalet der er for svag. jeg har stofa kabel tv.

Der kommer en ,Stofaman, og måler syrken på signalet.
han måler signalet udenfor huset og det var ok. men inde i huset var signalet for svagt.

Han forslår at jeg skal have en forstærker(hvorfor lige pludselig har jeg svag signal efter så mange år, det kunne han ikke svare)

anyway, jeg tænker hvis en forstærker kan løse problemmet, så er det fint nok. Han forslår selv en pris på 1200 eller lidt mere.

er der nogen der ved , hvilken forstærker og hvor kan jeg skaffe sådan en.

Tak for et godt forum
Af Steemann
Der ligger noget på frederikssundsvej der hedder antennelageret (Eller det gjorde der for ét år siden har ikke lige checket siden den dag) Der kan du købe en antenneforstærker for et par hundrede kroner. Men jeg skal være helt ærlig, så den antenneforstærker jeg købte var til en antenne på taget, så ved ikke om den kan bruges til kabeltv. Men kan ikke lige se hvorfor den ikke skulle..
Men tag ind og snak med dem hvis det er en mulighed for dig....
Af jamo
Tak for svaret, nu er det sådan at jeg bo i århus. jeg har fundet noget i Elgigant. Men spørgsmålet er om,det virkelig kan hjælpe med at få det stætke signal tilbage igen
Af Steemann
Tja, jeg tror ihvertfald ikke det kan skade.. Men i mine øre lyder det mere som om der er et muligt brud på kablet der løber i dit hus. Det virker mærkeligt at signal kvaliteten er faldet så pludseligt. måske du har nisser i væggen!!!
Af Stids
det kan være dit udtag i vægen der skal skiftes de har det med at brænde af inden i men ellers så måske en fordeler boks vis du har sådan en der kan være gået i stykker [/quote]
Af Dobermannden
Er de ikke bare en "linieforstærker" der skal bruges?
I hvertfald til analog TV. jeg ved ikke om de også kan fås til "digital" TV

Men du kan sagtens maile til "Antennelageret" og få er svar!
Mvh.