Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dumbo^
Hej, jeg skal have fundet mig et 32" tv.

Er Sony bravia KDL-32W4000 stadig det bedste tv, i den størrelse?

Andre TV er velkomne :) Bare ikke over 32"

Tak på forhånd
Af urbananen
Ved ikke hvor vidt de er de beste, men deres nyere W5500 model er da bedre end den du linker til. Min gamle moster skiftede i hvert fald den model ud med w5500 -modellen, og man kan godt se der er sket noget.
Af Balloonatic
I anledningen kan jeg da anbefale et Samsung LE-32B658, eller generelt bare 650-serien. Det eneste minus er noget input lag, men der findes en løsning. Så jeg er bare superglad for dette TV. Valgte det i øvrigt over et W5500 da jeg synes SD så bedre ud på Samsung + designet var en del bedre (smagssag).
Af Robo
hvad er løsningen på det inpulag så og mener du ikke slør ??
Af red_martians
Den 32" der står mig nærmest er uden tvivl Panasonic TX-L32G10.
IPS-teknologien gør at dette fjernsyn står skarpt og farverigt fra enhver vinkel. Det ville jeg idag ikke kunne leve uden.
Der findes vist en udgave der er teknisk lidt dårlgiere kaldet L32S10. er ikke klar over hvor meget dårligere den er, men den kunne måske også væer værd at kigge på.
Af Balloonatic
Robo skrev:hvad er løsningen på det inpulag så og mener du ikke slør ??
Nej jeg mener input lag. Synes ikke jeg har nogle problemer med slør. Jeg ser ofte film fra PC'en på TV'et, og her kunne man eksempelvis mærke at musen var forsinket. Jeg satte blot PC'en til i HDMI 3 indgangen, og vælger DVI/PC. Ved PS3 vælger man bare Game mode, her kan indstillingen dog kun være i Standard, men det er også bedst til spil (synes jeg).