Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kief
Robo skrev:God anmeldelse dog æreligt med det slør :(

mit spørgsmål lyder således:
kunne det tænkes at der mindre eller slet ingen slør er på 55" modelen
Umiddelbart ville jeg mene det er omvendt, det er mere synligt jo større modeller du kommer op i, men mange brugere herinde har jo sagt at det ikke er noget de ser i det daglige..

Alternativt kommer Samsung med deres 50B855 som er lige så slim og plasma.. Det kunne være en god model for dig, selv om vi ikke rigtig har set nogen danske tests endnu..
Af Klinten
Den her er nok mest til dig Rasmus.

Hvad er der af muligheder for at få lyd ud af dette tv og til en surround forstærker? Jeg tænker her at hvis man streamer film til tv'et og de indbyggede højtalere ikke er noget at råbe hurra for, så var det jo meget interessant at få lyden igennem en forstærker og ud i nogle ordentlige højtalere..
Af Kief
Klinten skrev:Den her er nok mest til dig Rasmus.

Hvad er der af muligheder for at få lyd ud af dette tv og til en surround forstærker? Jeg tænker her at hvis man streamer film til tv'et og de indbyggede højtalere ikke er noget at råbe hurra for, så var det jo meget interessant at få lyden igennem en forstærker og ud i nogle ordentlige højtalere..
Går næsten ud fra der er phono stik til alm. stereo? Det er der på de fleste men du tænker måske surround?
Af Klinten
Ja jeg tænker mest på surround, optisk, eller Coaxial..
Af Klinten
Jeg fandt et billede på CNET, der kan jeg se at der er en optisk Audio out, det må være et toslink stik. Kan nogen bekræfte dette?
Af indernet
indernet skrev:Derudover synes jeg, at tv'et er ude af sync med min digitalboks fra Yousee og min Denon receiver. Har I nogle erfaringer med, hvordan man bliver det kvit? Jeg har prøvet at genstarte alle apparater uden resultat.
Jeg smider lige denne her ind igen, da det ikke lader til, at der indtil videre har været nogen respons på den...

Hvis I har yderligere spørgsmål, spørger I bare løs.

:-)
Brugeravatar
Af Hajric
Hej,

Jeg er ny her på siden. :) Først vil jeg lige starte med at sige, rigtig fedt site. Og dernæst vil jeg gerne rose anmelderen af testen :) Virkelig flot arbejde, og detaljeret beskrivelse af B7000.

Jeg har et kort spørgsmål, jeg ved det ikke helt hører til her, men det er lidt i same katagori. Hva angår Samsungs B6000, den har så vidt jeg husker ikke DLNA og [email protected], men er der ellers den store forskel?
Af Kief
Hajric skrev:Hej,

Jeg er ny her på siden. :) Først vil jeg lige starte med at sige, rigtig fedt site. Og dernæst vil jeg gerne rose anmelderen af testen :) Virkelig flot arbejde, og detaljeret beskrivelse af B7000.

Jeg har et kort spørgsmål, jeg ved det ikke helt hører til her, men det er lidt i same katagori. Hva angår Samsungs B6000, den har så vidt jeg husker ikke DLNA og [email protected], men er der ellers den store forskel?
Ja det er ikke nogen nævneværdig forskel på de 2 tv ud over medie-delen..
Brugeravatar
Af Hajric
Kief skrev:

Okay. Mange tak for svaret :) Overvejer nemlig at købe 46B6050 :)
Af Kief
Hajric skrev:
Kief skrev:

Jeg lige så.. Den er kommet under 14.000 i sverige, så det er begyndt at blive en reel mulighed :)
Brugeravatar
Af Hajric
Kief skrev:
Hajric skrev:
Kief skrev: Ja det er ikke nogen nævneværdig forskel på de 2 tv ud over medie-delen..
Jeg lige så.. Den er kommet under 14.000 i sverige, så det er begyndt at blive en reel mulighed :)
Okay, hvor henne i Sverige hvis jeg må høre :) ?
Og hvordan hænger det sammen med T/C tunerne så, kan den stadig vise æ,ø og å i undertekster så ? :/
Af Kief
Hajric skrev:
Kief skrev:
Hajric skrev: Okay. Mange tak for svaret :) Overvejer nemlig at købe 46B6050 :)
Og hvordan hænger det sammen med T/C tunerne så, kan den stadig vise æ,ø og å i undertekster så ? :/
Ja 46B6050 er den samme model i hele norden og dermed også fuldt kombatibel med DK. Du kan se priser på www.prisjakt.se - selvfølgelig skal der beregnes lidt fragt men det er trods alt mindre end de 1000 kr danske shops tager mere..

Bemærk også at evt. rep. varetages ligeså af Samsung Nordic (så vidt jeg har forstået) så deres "on site garanti" gælder fuldt ud her.

Eneste ulempe kan være ved returnering af skærmen, her vil den så skulle hele vejen tilbage til SE, men hvorfor skulle man returnere sådan en fin skærm :)
Brugeravatar
Af Hajric
Kief skrev:
Hajric skrev:
Kief skrev: Jeg lige så.. Den er kommet under 14.000 i sverige, så det er begyndt at blive en reel mulighed :)
Ja 46B6050 er den samme model i hele norden og dermed også fuldt kombatibel med DK. Du kan se priser på www.prisjakt.se - selvfølgelig skal der beregnes lidt fragt men det er trods alt mindre end de 1000 kr danske shops tager mere..

Bemærk også at evt. rep. varetages ligeså af Samsung Nordic (så vidt jeg har forstået) så deres "on site garanti" gælder fuldt ud her.

Eneste ulempe kan være ved returnering af skærmen, her vil den så skulle hele vejen tilbage til SE, men hvorfor skulle man returnere sådan en fin skærm :)
Ja eller ved evt. DOA :)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 19