Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg mangler et godt TV, og jeg har nu indkredset min søgen til to muligheder. Det er ovenstående modeller, det drejer sig om. Nu er spørsmålet så bare, hvilket et jeg skal vælge. Dette vil jeg gerne have jer til at hjælpe med at besvare. Jeg skal bruge TV'et sammen med min Xbox 360, min Nintendo Wii og en DVD afspiller. Det skal også fungere godt til almindeligt fjernsyn. Det er i øvrigt meningen, at det skal hænges op.

På forhånd tak for svarene! :)
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Hvorfor ikke bare tage ud og se dem i praksis? Det får du nok mest ud af.

Jeg er personligt ikke til lcd-tv, så jeg ville anbefale dig G10'eren fra Panasonic.
Martin Kristiansen skrev:Jeg mangler et godt TV, og jeg har nu indkredset min søgen til to muligheder. Det er ovenstående modeller, det drejer sig om. Nu er spørsmålet så bare, hvilket et jeg skal vælge. Dette vil jeg gerne have jer til at hjælpe med at besvare. Jeg skal bruge TV'et sammen med min Xbox 360, min Nintendo Wii og en DVD afspiller. Det skal også fungere godt til almindeligt fjernsyn. Det er i øvrigt meningen, at det skal hænges op.

På forhånd tak for svarene! :)
læs de to test og tage ud og kig.

Men der er jo nok ikke så meget tvivl om en g10 har bedst billedkvalitet
især på et almindeligt analog og digital signal.
Af jimmi_f
Har selv stået og vaklet mellem de 2, men valgte i sidste ende Sony W5500... Jeg kunne simpelthen ikke se forskellen på de 2, men jeg så dem heller ikke lige ved siden af hinanden, og de var med garanti ikke kalibreret ordentligt.
Jeg blev ved med at synes at den ene var lige så god som den anden, men jeg kunne bedre lide Sonyens fjernbetjening og menu system så derfor valte jeg den, men som folk siger, hvis man VIRKELIG vil have den bedste kvalitet skal man nok vælge panasonic, selvom jeg ikke kunne se det...
Af lennon
Martin Kristiansen skrev:Hvad er de afgørende forskelle mellem de to TV'er egentlig?
At Pana er bedst på billeded overall, hvorimod Sony er bedst på features. Husk at Pana har et skærmareal som er ca 10% større end Sonys .