Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ras25
Hej.

Købte et sony kdl-40w5500 for en måned siden på fladskærmsshoppen. Har så kigget inde på Sonys hjemmeside, og på deres billede står der modelnavnet nede i højre hjørne på rammen, men det gør der ikke på mit fjernsyn.
Har ringet til Sony hvorfor det kunne være men de kunne ikke lige umiddelbart fortælle mig det. Er det noget jeg skal være urolig for??? Håber i kan hjælpe.
Af Storgaard
Jeg har for nylig købt et 46w5500, og her står modelnavnet heller ikke på rammen - det står på et lille klistermærke på skærmens højre side (når du står og kikker på det)
Det er det samme, jeg har set hos div forhandlere, så der skulle ikke være noget at bekymre sig over.

Jeg tror, at det var de ældre modeller (som W4500 muligvis) hvor det stod nederst til højre på rammen..

God fornøjelse med TV'et

/Sten
Af Ras25
Det lille klistermærke sidder også i siden på mit. Tak for svaret. Er lidt mere rolig nu:)
Af Ras25
men der er osse vist modelnavn i hjørnet på 5500 så det virker lidt mærkeligt. Hvis der nogle der har et helt konkret svar ville det osse være lækkert.
Af Ras25
Har lige kigget på kassen og der står self modelnavnet og så et u bagefter. Har det noget at sige?????
Af Storgaard
Jeg mener, at de der bogstaver efter modelnavnet refererer til en "landepakke", men mig bekendt handler det udelukkende om, hvilke(t) sprog manualen er på.

På min kasse er der et mærke, hvor der står 46W5500 og så et E lige nedenunder, og min manual er ikke på hverken dansk eller engelsk, men der er da en tysk udgave, så jeg klarer mig da. TVet er stadig i stand til at køre med dansk menu.

Jeg mener, at bogstaverne i modelnavnet refererer til manual sprogene samt muligvis noget medfølgende ekstraudstyr af en eller anden slags..

/Sten