Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kristian
Er der nogle herinde der ved eller har erfaring, med import fra Kina ?
vil disse produkter kunne anvendes i DK?
prisen er under 1/4 af dk priser..

Panasonic TH-58PZ800U
Panasonic DMP-BD55K
Sony PlayStation 3 160GB
Bose Lifestyle 48 Series IV

jeg spørger da jeg i så fald, har mulighed for at få varene, med i en container jeg i forvejen får fra kina, og vores agent derude kan modtage og checke varene inden afsendelse.
Af Storgaard
Uha - umiddelbart lyder det alt for billigt - du kan risikere, at det bestemt ikke er det rigtige inde i kabinettet, selv om det ligner til forveksling.
Det er ret almindeligt derude at stjæle et design og proppe noget andet indeni - f.eks med mobiltelefoner. Du får en kopi af en Nokia eller Samsung telefon, og det ER også en fungerende mobiltelefon, men det er bestemt ikke Nokia eller Samsung

Med mindre du vil tage chancen og risikere pengene (du KAN jo være heldig, men tjek lige, om man overhovedet NOGEN steder kan få dem til dén pris - du har ikke lyst til at købe "varme" sager) så foreslår jeg, at du googler dig lidt frem og tjekker, om andre har handlet med dem, og hvad deres erfaringer er. Overvej i den forbindelse, at selv anmeldelser af butikker KAN være fake.

Jeg har lige tilbragt 6 måneder i Kina, og det er nogle ganske gæstfrie mennesker, men når det drejer sig om at lave penge, så har de et noget liberalt syn på copyrights etc..
Vær iøvrigt opmærksom på strømforsyninger, regionskoder osv - det skulle jo gerne kunne køre herhjemme

God fornøjelse med jagten

/Sten
Brugeravatar
Af radiomand
Panasonic U model er fra USA: NTSC, 110V, osv.