Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jak0bc
Nu ved jeg ikke, om der er flere end mig, der har lagt mærke til reklamerne på TV fra L'easy og Wupti med et 37" Philips TV til 3999,- (jeg er rimelig sikker på, at det er samme TV der er ie begge reklamer).

Jeg kan bare ikke lade være med at tænke på, at det lyder sindssygt billigt for et fladskærms TV med flot design af et "dyrt" mærke som Philips... jeg har en ven, der pt. er på jagt efter et nyt tv - var det ikke noget at anbefale ham?

http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/ ... pti1).html
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
"Billigt" er jo relativt. Det er et absolut low-end TV, hvilket mærket ikke ændrer på. Jeg vil ikke anbefale det.
Af Kief
jak0bc skrev:Nu ved jeg ikke, om der er flere end mig, der har lagt mærke til reklamerne på TV fra L'easy og Wupti med et 37" Philips TV til 3999,- (jeg er rimelig sikker på, at det er samme TV der er ie begge reklamer).

Jeg kan bare ikke lade være med at tænke på, at det lyder sindssygt billigt for et fladskærms TV med flot design af et "dyrt" mærke som Philips... jeg har en ven, der pt. er på jagt efter et nyt tv - var det ikke noget at anbefale ham?

http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/ ... pti1).html
Som Yakken skriver så er det ikke noget nævneværdigt tv men sikkert ok til prisen. Det mangler eksempelvis 100hz og en DVB-C tuner hvis man har kabel tv. (der nævnes intet om DVB-T er med MPEG4, hvilket det nok ikke er så)

Du kan næsten lige så godt finde et par ekstra kroner og gå efter et Panasonic PX80 eller Panasonic X10 - de ligger prismæssigt ikke voldsomt langt væk fra Philipsen.

En ting kan jeg dog rose Philips for og det er deres kundeservice. Da jeg havde problemer med min tidligere harddisk recorder, der var det let og simpelt at få den sendt til rep.
Af tarok
Jeg fatter ikke folk gider stille spørgsmål om sådanne billige TV. Køb og gør jeres erfaringer - for jeg tror ikke der er mange af de såkaldte eksperter eller ekspertbrugere herinde, der har erfaringer med disse LOW END TV.

Men én ting kan I være sikker på:
pris og kvalitet hænger sammen, så sæt ikke forventningerne særligt højt.

just my 2 cents.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Et 37" PX80 kan fås til omkring 4700 kr. og jeg kan slet ikke finde argumenter for at købe andet i den prisklasse. Hvis pengepungen virkelig er så hårdt presset, at man ikke kan få råd til dette TV, så er mit bedste råd: Lad være med at købe noget.

Det er lidt hårdt sagt, og det er nok også lidt for firkantet, for der vil naturligvis altid være nogen, der kan stilles tilfreds med eks. det nævnte Philips TV. Personligt synes jeg blot, at det er lidt trist at skulle nøjes, når man nu ved hvad der kan fås for prisen på 10 fadbamser ved åen i Århus ekstra...