Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bpositive
Så har jeg lige modtaget Dells nye 2407 i A01 udgaven. Jeg har siddet med den i nogle timer og kan kun rose den på alle punkter.

Farverne, kontrasten og betragtningsvinklerne er super. De berygtede banding problemer og uskarp tekst er der ingen problemer med, det har de fået løst med denne A01 udgave - så ingen grund til at vente til A02.

Jeg er virkelig imponeret. Jeg sidder normalt med en HP 2335 på arbejdet, som også er kanon. Men Dells er lige noget lyserer og mere kontrastrig og selvfølgelig lige en tomme større.

Da jeg ved mange har ventet på denne skærm og godt kunne tænke sig en test af den vil jeg en gang i næste uge lave et lille review med nogle billeder.
Af cgmand
Lækkert, er selv ved at få de sidste mønter skrabt sammen til denne skærm,.. har dog hele tiden været lidt nervøs for de omtalte banding problemer, så det glæder mig at høre at du ikke har disse problemer..

Er der nogen der kan komme med et bud på hvilket gfx man skal anskaffe sig for at køre spil med godt med detaljer i denne opløsning?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis skal være et enkelt kort, skal du nok op i et GF 7900 GTX eller et ATI 1900XTX.
Brugeravatar
Af Pengzi
cgmand skrev:Lækkert, er selv ved at få de sidste mønter skrabt sammen til denne skærm,..
Ring altid til Dell og tal med en af sælgerne. Jeg fik 15% rabat for en 2407 for ca. en uge siden; Du har ihvertfald intet at miste ;)
Af cgmand
yakken skrev:Hvis skal være et enkelt kort, skal du nok op i et GF 7900 GTX eller et ATI 1900XTX.
vil et 7950gx2 være overkill, eller vil det kunne gøre en forskel i 1920*1200..?
Spiller Faf Cry, HL2, NFS Under Ground osv
Af SoundWave
cgmand skrev:
yakken skrev:Hvis skal være et enkelt kort, skal du nok op i et GF 7900 GTX eller et ATI 1900XTX.
vil et 7950gx2 være overkill, eller vil det kunne gøre en forskel i 1920*1200..?
Spiller Faf Cry, HL2, NFS Under Ground osv
Det ville ikke være overkill. Du har brug for al den kraft du kan få. Det ville være et godt valg.