Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jag har nyligt anskaffet mig dette TV hos dansk forhandler og via Panasonic Danmark, men kan ikke i TV-Guiden kun se hvilke kanaler der er til rådighed, men ikke hvad de enkelte kanaler sender. Kan det virkelig være rigtigt? I brugsanvisningen står det ikke særligt tydeligt omtalt - den er iøvrig ret dårlig. Jeg modtager via DVB-C (YouSee/TDC).
Er der en ekspert der kan opklare mysteriet for mig?
Af Abuu
Hej,

Jeg har et X10Y, det er samme problem.

Men vælger du Sverige som opsætning, (efter en fabriks nulstilling) virker EPG'en under DVB-C tuneren, under Danmark virker EPG kun for DVB-T.

Sprog sættes til Dansk i begge tilfælde..

Desværre mister du dine DVB undertekster !:(
Af xcardman
Abuu skrev:Hej,

Jeg har et X10Y, det er samme problem.

Men vælger du Sverige som opsætning, (efter en fabriks nulstilling) virker EPG'en under DVB-C tuneren, under Danmark virker EPG kun for DVB-T.

Sprog sættes til Dansk i begge tilfælde..

Desværre mister du dine DVB undertekster !:(
Det problem har vist alle tv med indbygget dvb-c tuner, har også set det på sony.
Af Baker Finch
Tusind tak for hjælpen - det virkede. Panasonic burdr have smidt en indlægsseddel i brugsanvisningen med disse oplysninger.
Brugeravatar
Af radiomand
Kære Abuu

Når du har valgt sverige som land, er der også valgt svensk i sprog indstilling, dette skal du selv ændre, gå ind i menyen og under indstillinger tryk på sprog, her skal du ændre alt hvor der står svensk til dansk, så får du igen undertekster på DVB :)
Af TvHomer
Der er altså en tråd om det her under "tunere", hvor man kan få både undertekster og EPG ved at vælge finsk.